Про те, як за останні роки оновився наш Володимир і став ще красивішим, говоримо не тільки ми, а й наші закордонні гості. Але є ще багато невирішених проблем, і одна з них – організація дорожнього руху, що зробить місто безпечним як для водіїв, так і для пішоходів. Сергій Радкевич як депутат міської ради вже неодноразово підіймав питання про системність встановлення дорожніх знаків, створення додаткових стоянок для автомобілів, а також про реконструкцію певних частин міста.
- Сергію Леонідовичу, ви, можна сказати, справжній патріот власне організації дорожнього руху в місті і є автором багатьох ідей та пропозицій. З чого ви почали?
- Наше місто перевантажене транспортом. Відсутня системність встановлення знаків. А тому передусім я розпочав зі знаків. Знято близько 300 старих знаків, поставлено 30 нових. У багатьох місцях знаки і світлофори встановлені неправильно. Видимість знаків допустима лише для одних учасників дорожнього руху і фактично закрита для інших. Це є однією з головних причин частих ДТП.
- Які шляхи транспортного розвантаження міста ви бачите?
- За прикладом Європи. Там розглядають створення кільцевого руху. В лютому 2020 року я вніс пропозицію щодо встановлення кільця в центрі міста. З цією метою звернулися до «Автодору». Створення проєкту було доручене управлінню архітектури Володимир-Волинської міської ради. Найголовнішим, я вважаю, є розблокування центру. Задля цього внесена пропозиція відкрити для проїзду вулицю Роксолани з виїздом на вулицю Шевченка. Стали розглядати питання про створення стоянки біля собору Різдва Христового, де могли б паркуватися відразу близько 50-ти машин. За справу взялися ще на початку вересня 2017 року. Сам проєкт коштував 30 тисяч. Обсяг робіт передбачався на суму 1 мільйон 400 тисяч. Виконано робіт на 113 тисяч. На жаль, роботи припинилися із-за конфлікту між міською радою та собором Різдва Христового, оскільки частина території належить храму.
Наступна пропозиція полягала в тому, щоб зробити пішохідною вулицю Івана Франка і створити парковку на вулиці Драгоманова. Цю пропозицію не підтримала влада. Нині я розглядаю перспективу реорганізації руху від вулиці Степана Бендери до вулиці Гайдамацької , включаючи вулицю Драгоманова. Тепер ця ідея на розгляді у міській раді.
- Безперечно, у вас є ідеї щодо туристичної привабливості нашого міста?
- Ви навіть не уявляєте, скільки таємниць ще є в нашому місті, якими ми можемо зацікавити туристів. Мало кому відомо про підземний хід, який знаходиться біля історичного музею. Якщо взятися, то можна зробити ці підземелля таким чином, що люди просто прогуляються ними, заходячи з одного боку і виходячи з іншого.
Нині ставиться питання про доцільність знаходження обеліска на центральній площі. Особливо проти перенесення обеліска протестують ветерани війни. Я вважаю, що слід облаштувати єдине місце, де будуть споруджені пам’ятники всім поколінням борців за свободу України, буде передбачена парковка для автомобілів, налагоджений рух громадського транспорту, особливо у вихідні дні.
- Отож, що у місті має бути зробленим у першу чергу?
- Я бачу таку послідовність: передусім приступити до завершення вже розпочатих робіт, відновити знаки, дотримуючись системності; облаштувати центр міста таким чином, щоб звільнити від завантаження транспортом, особливо звернути увагу на розвантаження від транспорту центрального ринку; облаштувати стоянки для приватного та службового транспорту; окультурити меморіали. Але хочу зауважити, що це потрібно робити за правилом: спочатку запропонувати, обдумати, а вже потім забороняти, а не навпаки.
- Хто виконуватиме заплановані роботи?
- Роботи розпочала львівська фірма, яка дала згоду працювати над проєктами стосовно всього міста. До справи приступила і луцька фірма, вартість проєкту – 7 мільйонів гривень.
Антоніна Булавіна, м. Володимир-Волинський
Коментарі