"Гербор-Холдинг" виготовляє якісні сучасні меблі за європейськими стандартами!

«У нас усе зроблено по-європейськи і для людей»
«У нас усе зроблено по-європейськи і для людей»

Підприємству «Гербор-Холдинг» 25 років! За чверть століття воно перетворилося на одне з найбільших у місті, відправляє свою продукцію у 30 країн світу, забезпечує роботою 700 осіб, є сумлінним платників податків, а середня заробітна плата по підприємству становить близько 15 тисяч гривень.

Напевно, у місті не так багато людей, у кого вдома немає меблів, виготовлених на місцевому підприємстві «Гербор-Холдинг». Кожен неодноразово бачив, як ці меблі виглядають в інтер’єрі у рідних, знайомих чи хоча б у виставковому залі. Багато хто на власному досвіді пересвідчився у їхній якості та зручності. Але далеко не кожен знає, як організоване виробництво, де трудяться працівники різних спеціальностей та напрямків роботи. Напередодні 25-ої річниці з дня заснування підприємства журналісти на власні очі побачили, як виготовляється меблева продукція.
Повз прохідну, якою щодня, відмічаючись за допомогою спеціальних пропусків, проходять працівники, ми рухаємося у центральне приміщення підприємства. Навколо охайна територія та багато насаджень, облаштована стоянка. Також неподалік місцина, де в морозяну зимову погоду заливають каток. Будівля, де знаходиться центральний офіс, із хорошим ремонтом та сучасним інтер’єром. Тут розташовані просторі кабінети, де розміщуються цілі відділи чи працюють окремі керівники. Звісно, усюди меблі власного виробництва.

Підприємство засноване у час, коли інші припиняли свою діяльність

Головний бухгалтер підприємства Євгенія Антонюк працює у ТзОВ «Гербор-Холдинг» з часу його заснування і добре пам’ятає, з чого усе починалося.
- П’ятеро засновників вирішили створити підприємство з виробництва меблів у той час, коли більшість фабрик та заводів припиняли свою діяльність, - розповідає Євгенія Миколаївна. – Фірма запрацювала 11 грудня 1995 року. Коли я прийшла сюди працювати, тут були лише директор та юрист. Маючи певний досвід роботи у цій сфері, я виконувала обов’язки головного бухгалтера, касира, також працювала з кадрами та налагоджувала співпрацю з митницею. На той час сировину купували в Польщі і готові меблі відправляли теж за кордон. Велику увагу тоді розвитку компанії приділив один із її засновників, уродженець Нововолинська Валерій Гершон. Ми починали організовувати роботу в маленькому офісі, що розташовувався на території колишньої меблевої фабрики. Потім купили один станок, з якого розпочалося виробництво. У 1996 році викупили приміщення лісгоспу, що на вулиці Князя Олега, зробили там ремонт і восени переїхали туди. Відкрили цех. Одне за одним викупляли приміщення, які облаштовували під потреби підприємства, купували обладнання, наймали та навчали працівників…
Ішли роки, змінювалася політика держави… У той час підприємство долало різноманітні виклики, пов’язані з економічною ситуацією, і водночас стрімко розвивалося, маючи на меті дбати про кожного свого працівника, створювати йому комфортні умови праці. І разом з тим здійснювали контроль на усіх етапах, починаючи від задуму нової моделі до відправлення товарів замовнику, щоб їхній продукт – якісні меблі із сучасним дизайном – був предметом спільної гордості.
- Треба віддати належне засновникам, які з нуля створили таке потужне підприємство. У нас усе зроблено по-європейськи і для людей. Зараз тут працює близько 700 фахівців (були часи, що кількість працівників була й більшою). Меблі виготовляють у трьох цехах, є власні склади для зберігання продукції, чималий автопарк, - каже Євгенія Миколаївна. – Підприємство справно сплачує податки, наповнюючи бюджет міста. Щомісяця ми сплачуємо до півтора мільйона гривень податку на прибуток, до двох мільйонів гривень єдиного соціального внеску, не рахуючи податків на землю. 
Середня зарплата на підприємстві становить близько 15 тисяч гривень. Усі працівники мають повний соціальний пакет. Працівників до місця роботи та з роботи возить автобус, а ті, хто доїжджає із сіл району, отримують компенсацію витрат на квиток. Також організоване харчування. Досвідчені кухарі готують смачні та різноманітні страви. Як кажуть працівники, порція чимала за досить доступною ціною. На території встановлені тренажери, де усі охочі можуть зайнятися спортом у вільний час. Також тут спільно не лише працюють, а й відпочивають. Для колективу організовували новорічні корпоративи на базі відпочинку на березі озера Світязь, для дітей працівників – новорічні ранки в районному будинку культури. З нагоди річниці заснування ТзОВ «Гербор-Холдинг» увесь колектив отримує премії. Крім цього, минулого року, наприклад, 50 осіб коштом підприємства їздили в санаторій у Моршин на три дні. 

Кілька разів на рік вводять новинки меблів у виробництво

Керівник підприємства Олег Борбелюк є головним ініціатором багатьох заходів. Він не лише тримає під контролем усі процеси, пов’язані з виробництвом, а й особисто пропонує нові варіанти дизайну меблів. Підприємство крокує в ногу з часом, тому кілька разів на рік вводить новинки товарів у виробництво. Щороку представники компанії на чолі з директором відвідують різноманітні виставки продукції в Україні та за кордоном, де презентують і власні розробки.  
Підлеглі з повагою відгукуються про свого керівника, якого називають менеджером високого рівня. Він зумів організувати навколо себе команду фахівців, які спільно створюють якісну продукцію. Кожен вносить свій вклад у цей процес.
Тут успішно взаємодіють відділи експорту, імпорту, постачання, збуту, а також працюють технологи, дизайнери, програмісти, системні адміністратори, електрики, механіки, водії, оператори котельні, столярі, ремонтна бригада. Є цех по роботі з металом, фурнітурний, заточувальний та виробничі цехи.
Фірмові магазини ТзОВ «Гербор-Холдинг» знаходяться у Києві та Луцьку, діє виставковий зал у приміщенні АТП у Володимирі-Волинському. 
Плити для меблів та компоненти українського виробництва, лише 10% з усіх необхідних для виготовлення продукції складових привозять із-за кордону. Це кромка, планки та фурнітура, які переважно з Німеччини та Польщі. 
Підприємство співпрацює з місцевими виробниками. Скло та дзеркала для меблів виготовляє ПП «Володимир-Волинський «СКЛО-ЦЕНТР». 

Підприємство підтримує армію

Не лишився «Гербор» осторонь, коли в Україні почалася неоголошена війна. У зону бойових дій для потреб армії було відправлено 20 одиниць техніки, неодноразово надавалася різноманітна допомога для військових, у тому числі й  бензин та мастила. Близько ста працівників були призвані до війська. За ними зберігалося робоче місце, а також вони отримували заробітну плату. Навіть зараз до двадцяти осіб служать за контрактом і отримують зарплатню на підприємстві.  
Запроваджений у березні карантин, пов’язаний з поширенням коронавірусної інфекції, звісно, торкнувся й меблевої галузі, та, за словами головного бухгалтера, підприємство отримало вагому допомогу від держави. Коли була необхідність знизити потужності виробництва, впродовж п’яти місяців працівники трудилися по пів дня. Відповідно отримували зарплату за виконану роботу, а також компенсацію від держави за вимушені карантинні заходи. Попри пандемію, збут продукції є. Половину виготовлених меблів реалізовують на вітчизняному ринку, а половину відправляють на експорт у 30 країн світу. Найважчою ситуація зі збутом була у квітні, а далі поступово почали нарощувати обсяги продаж. Меблі відправляють у Казахстан, Монголію, Узбекистан, Таджикистан, Німеччину, Польщу, Чехію, Словенію, Словаччину, Литву, Албанію, Іспанію, Італію та інші країни. Налагодили постачання навіть в Африку. 

Усе виробництво автоматизоване

Офісне приміщення коридором з’єднане з величезним цехом, який ми мали змогу відвідати. Відповідальним тут є заступник директора з виробництва Сергій Хвалько. Під його керівництвом зараз працює близько 300 осіб, дві сотні – у цехах, а ще електрики, налагоджувачі, механіки. Працівники трудяться у дві зміни, мають 5-денний робочий тиждень. Якщо є потреба виконати роботу у вихідні, то вона оплачується у подвійному розмірі.  
Усюди чисто та охайно. Пил, тирсу, стружку зі станків збирають спеціальні витяжки, що встановлені у цехах. А ще тут тепло, адже є своє опалення. Сучасна потужна котельня, яка обігріває всі приміщення, працює на відходах від виробництва.
Тут рядами розміщені деревообробні верстати, за якими відбуваються процеси: різка меблевих плит, личкування готових деталей, свердлування, пакування. Також постійно відбувається обов’язкове контрольне збирання кожного меблевого виробу. Виробництво автоматизоване, а всі кроки процесу виготовлення меблів чітко відпрацьовані на всіх етапах. Крім цього, відбувається жорсткий контроль якості, тому брак відсутній.
Із 2008 року учні місцевого вищого професійного училища опановують спеціальність оператора на автоматичних та напівавтоматичних лініях у деревообробленні. Під час навчання двічі на тиждень і у період виробничої практики вони поспішають на виробництво у «Гербор», де вчаться працювати за станками. Чимало випускників згодом залишаються тут, ставши частиною колективу.
Підприємство «Гербор-Холдинг» працює відповідно до європейських стандартів і виготовляє конкурентоздатну продукцію, що уже 25 років користується попитом на ринку. 
Валентина Тиненська, м.Володимир-Волинський

Розділ новин: 

Коментарі

Молодці!)

Коментарі

Схожі новини: