Володимирчанам нагадують про необхідність повірки лічильника гарячої води

Володимирчанам нагадують про необхідність повірки лічильника гарячої води
Володимирчанам нагадують про необхідність повірки лічильника гарячої води

Періодична повірка лічильника гарячої води – обов’язок споживача. Про це повідомляють на сторінці КП “Володимир-Волинськтеплоенерго” у Фейсбук.
Періодичність проведення повірки не залежить від того, як часто використовувався лічильник і який об’єм води він порахував.
Відповідно до чинного законодавства, здійснювати повірку лічильника необхідно один раз у 4 роки!
Виконувати дані роботи можуть спеціалізовані підприємства, які виконують вимірювання і повірку “на дому” або у власній лабораторії.
Відсутність або несправність приладу обліку можуть завдати серйозних матеріальних збитків як постачальнику послуги, так і споживачеві.
“Саме тому, комунальне підприємство «Володимир-Волинськтеплоенерго» висловлює вдячність тим абонентам, які здійснюють повірку у встановлені терміни та закликає інших споживачів вчасно здійснити повірку лічильника гарячої води!” – йдеться у дописі.
 

Розділ новин: 

Коментарі

Схожі новини: