У Володимирі провели "круглий стіл" між підприємцями та контролюючими органами

Публікації

У Володимирі провели "круглий стіл" між підприємцями та контролюючими органами
У Володимирі провели "круглий стіл" між підприємцями та контролюючими органами

У залі засідань Володимир-Волинської міської ради відбулася зустріч за “круглим столом” із підприємцями та бухгалтерами громади під головуванням заступника міського голови Любові Саць. Організував зустріч Фонд підтримки підприємництва «Бізнес-Центр».
Заступник начальника відділу адміністрування інформаційних систем ГУ ПФУ у Волинській області Наталія Назарук детально розповіла про те, коли та відповідно до якого нормативно-правого акту стало необхідно оцифровувати трудову книжку, як саме оцифрувати трудову книжку, які записи у трудовій книжці не беруться до уваги при оцифруванні та як правильно заповняти «класичну» трудову книжку.
Пані Наталія повідомила, що записи у трудовій книжці виконуються акуратно,  кульковою ручкою або з пером, чорнилом чорного, синього або фіолетового кольорів, і завіряються печаткою записи про звільнення, а також відомості про нагородження та заохочення. Якщо в трудовій книжці виявлено помилки чи неточності, а підприємство ліквідовано, записи у трудовій книжці робить правонаступник, якщо такого немає – архів.
Про зміни для ФОП у 2021 році: ЄСВ, єдиний податок та РРО розповіла начальник Володимир-Волинської ДПІ ГУ ДСП у Волинській області Надія Демчук. Вона наголосила, що з 1 січня 2021 року для приватних підприємців змінилася низка показників, які є базовими під час обчислення ЄСВ і єдиного податку або визначають можливість ФОП скористатися перевагами спрощеної системи оподаткування чи не застосовувати РРО/ПРРО. Ці показники залежать від розмірів мінімальної заробітної плати або прожиткового мінімуму для працездатних осіб, визначених Законом № 1082.
Також важливо пам’ятати, що повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за ф. № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.
Початком перебігу 10-денного строку є дата набуття права платником щодо об’єкту оподаткування відповідно до правовстановлюючих документів чи документів, що підтверджують право користування, розпорядження об’єктом оподаткування.
Начальник відділення Фонду соціального страхування Григорій Цаль-Цалко говорив про формування електронних листів непрацездатності в Елекронному реєстрі та як оплачуються електронні листи непрацездатності.
Про загальні правила надання щорічної відпустки, а саме: хто має право на відпустку, тривалість надання щорічної основної відпустки для різних вікових категорій населення та категорії працівників які користуються правом на відпустку більшої тривалості – розповіла Тетяна Ільницька.
Наприкінці зустрічі суб’єкти господарювання мали змогу задати запитання до представників контролюючих органів на які отримали кваліфіковані та чіткі відповіді.
 

Розділ новин: 

Коментарі

Схожі новини: