У Володимирі обговорили проблему пільгових перевезень та створення нових маршрутів

Публікації

У Володимирі обговорили проблему пільгових перевезень та створення нових маршрутів
У Володимирі обговорили проблему пільгових перевезень та створення нових маршрутів

Мер Володимира-Волинського Ігор Пальонка ініціював та провів 27-го січня нараду з перевізниками Володимира-Волинського. На нараді прийняли ряд важливих рішень щодо пільгових перевезень у громаді, проговорили можливість підвищення якості перевезень та придбання для міста двох автобусів.
За словами Ігоря Пальонки, вирішили зібрати нараду, бо є три причини: вирішити питання укладання договорів з перевізниками про пільгові перевезення, адже були нарікання на те, що пільговими перевезеннями у 2020-му році займався лище один перевізник. Також, повідомив мер, є велика кількість нарікань від мешканців громади щодо якості перевезень, тому треба знайти вихід, аби їх було надалі менше. Ще одне важливе питання – обговорити зміну маршрутів, адже територія громади збільшилася, є потреба у довезенні мешканців сіл, тому виникла необхідність покращення транспортних послуг.
У 2020-му році, за словами начальника управління соцзахисту Олександра Смикалюка, було заплановано 835 тисяч гривень на компенсацію пільгових перевезень у місті. Оскільки був карантин, коштів витрачено менше, а саме 465 тисяч гривень.
Було заключено договір на рейси чотирьох маршрутів (14, 14А, 10, 21) з одним власником Михайлом Тищуком.
Кошти у сумі 835-ти тисяч на пільгові перевезення передбачені і цьогоріч. Пальонка звернувся до всіх місцевих перевізників (їх є 4) з запитанням, чи хочуть та чи можуть з них ще хтось здійснювати пільгові рейси.
Василь Собчук, власник маршруту №8 (вул Поліської Січі – Устилузька) зауважив, що він може здійснювати два пільгові рейси в день.
Питання буде вивчено до 1-го лютого, підсумували на нараді.
Всього у Володимирі-Волинського існує 11 маршрутів, які обслуговують 4 перевізники. Вони обслуговують тільки місто. В той же час у селах громади мешкає багато людей, які щодня добираються до міста на роботу.
Раніше вони могли розраховувати на автобуси перевізника “Веснянка”, з яким укладали договір в області, але люди скаржаться на якість перевезень. Останнім часом часто зриваються рейси і людям нема чим діставатися дому. Тому, сказав Пальонка, буде підготовано лист до влади області з проханням розірвати договір з перевізником.
Натомість Пальонка запропонував місцевим перевізникам підкоригувати свої маршрути та вивчити пасажиропотік спільно з міськими управліннями, щоб надавати послуги з перевезення також і мешканцям сіл, а не тільки міста.
Пропозиції щодо необхідності довезення громадян повинні надати старости громади. За тиждень напрацюють необхідні маршрути.
Займатися подібним бізнесом сьогодні, говорять перевізники – нерентабельно, відповідаючи на запитання про те, чому зросла кількість скарг на якість перевезень. Зважаючи на те, що введений карантин, пасажиропотік зменшився. На деякі рейси буває кілька людей. Дуже важко працювати над якістю, якщо перевізник сам за свої кошти повинен інколи заправити маршрутку, розповіли на нараді.
Так тепер водій бере тільки “сидячих”, коли раніше на рейс міг набрати вдвічі, а то і втричі більше людей.
За словами начальника управління ЖКГ Віктора Фіщука, “своєрідну рентабельність покаже час”. Так за кілька років у місті вже зникли певні маршрути і скорочені оборотні рейси. Залишилося 4 перевізники, які працюють на території міста.
“Ми працюємо з ними на засадах “будь ласка”. Конкуренції, як такої, немає. Вони чітко знають, хто який маршрут обслуговує, і ніхто не пхає палки нікому. Але тенденція іде до скорочення”.
На час карантину перевізникам довелося скорочувати водіїв, а інколи і самим сідати за кермо. Крім того, з поліцією слідкували за тим, аби вони дотримувалися усіх карантинних норм, а, коли громадський транспорт був заборонений – слідкували, аби маршрутка не виходила на рейси. Це і розслабило перевізників, говорить Фіщук, проте тепер на “зриви маршрутів стараємося оперативно реагувати, перевізники реагують на проблеми. Будемо їх вирішувати”.
Але питання якості та покращення умов перевезення пасажирів залишається відкритим, зазначила заступник міського голови Любов Саць.
Проте, купити новий автобус за ті гроші, що заробляють сьогодні перевізники не взмозі. Вихід, говорять – підняти ціну проїзду.
Як розповіла керівник управління економіки Оксана Субицька тариф на рівні 5 гривень залишається обгрунтованим. Згідно показників, що його формують, він не повинен підвищуватися. Коли тариф на перевезення формували, а це був 2019 рік, були значно вищі ціни на пальне і сьогодні це здешевшання компенсує підвищення оплати праці та інші фактори.
Ігор Пальонка зазначив, що в умовах, коли українці демонструють, що вони проти підвищення тарифів, піднімати ціну за проїзд не можна і цим займатися не будуть.
Натомість міський голова запропонував закупити для здійснення перевезень у місті два автобуси, щоб закривати проблемні марштрути.
Щодо переданих Володимиру у 2014-му році трьох німецьких автобусів, як гуманітарну допомогу, то, сказав Фіщук, жоден з них не функціонує. Для відновлення і ремонту потрібні великі кошти, а запчастин для ремонту в Україні немає, закордоном вже їх не виготовляють. Списати автобуси на металолом навіть не мають права, бо це гуманітарна допомога, тому вона залишається стояти на території КП “Полігон”.
Депутат Микола Юнак підтримав ідею мера та запропонував обговорити з перевізниками майбутні маршрути та запитати поради, які автобуси і яких марок варто закупити.
За результатами наради, до 1-го лютого у міській раді очікують на пропозиції щодо заключення договорів на пільгові перевезення. Буде створено комісію по контролю якості пільгових перевезень.
Спільно з старостами сіл розроблено пропозиції щодо пасажирських перевезень в громаді. Підготують лист в область щодо неякісного виконання перевезення перевізником “Веснянка”. Управління економіки та управління ЖКГ підготують пропозицію щодо придбання автобусів для перевезення мешканців громади.
 

Розділ новин: 

Коментарі

Схожі новини: