У комунальному підприємстві “Володимир-Волинськтеплоенерго” пояснили, у чому може полягати проблема відсутності гарячої води в квартирах мешканців міста. Про це поінформували на офіційній сторінці комунального підприємства у Фейсбук.
“Відсутність гарячої води у споживачів може бути пов’язана з багатьма факторами, а саме: самовільне втручання мешканців будинків в систему гарячого водопостачання, малий розбір гарячої води та наявність повітря у верхніх точках системи гарячого водопостачання (яке періодично потрібно випускати) . У разі , якщо не проводити випуск повітря у верхніх точках системи гарячого водопостачання, це приведе до відсутності циркуляції гарячої води по стояку. Котельні КП «Володимир-Волинськтеплоенерго» здійснюють подачу гарячого водопостачання відповідної температури”, – йдеться у повідомленні.
Як наголошують у ТКЕ, відповідальність за технічний стан внутрішньобудинкових систем несе управитель, який згідно з договором, підписаним із власником чи з мешканцями багатоповерхового житлового будинку, здійснює управління будинком і забезпечує його належну експлуатацію відповідно до закону та умов договору (Управляюча житлова компанія, голова ОСББ або ЖБК, що створені в будинку).
У КП “Володимир-Волинськтеплоенерго” звертаються з проханням до представників ОСББ, ЖБК та Управляючої житлової компанії звернути увагу на стан внутрішньобудинкових мереж гарячого та холодного водопостачання, а також системи опалення та вживати відповідних заходів, щоб вчасно готувати внутрішньо-будинкові мережі згідно з правилами підготовки житлового господарства до опалювального періоду.
Коментарі