Деталі та причина обвалу мосту між Володимиром та Устилугом

Деталі та причина обвалу мосту між Володимиром та Устилугом
Деталі та причина обвалу мосту між Володимиром та Устилугом

Попередньою причиною обвалу мосту між Устилугом та Володимиром 12-го березня називають технічні помилки, допущені при будівництві мосту у минулому столітті.
Один з п’яти травмованих, під час обвалу частини пішохідного мосту у Володимир-Волинському районі, знаходиться у реанімації на апараті штучної вентиляції легень, – розповів завідувач реанімаційного відділення Олег Ємчик.
У чоловіка – закрита травма живота, зокрема, розрив селезінки і внутрішньочеревна кровотеча. Його стан – стабільно важкий.
Про це повідомляє Суспільне.
Двох з п’яти травмованих робітників госпіталізували в травматологічне відділення, у них діагностували переломи та забої. Один із них потребує оперативного втручання. Ще двоє чоловіків від госпіталізації відмовилися.
Травмованих ремонтників опитали правоохоронці.
Журналісти Суспільного побували на місці обвалу мосту та у медзакладі, куди ушпиталили травмованих. Усі робітники з Волині, говорить Олександр, який отримав травму.
“Там мала бути знизу сітка, яка заходить на міст, бо пішохідна частина, то окремо, а їх там не було. Коли демонтуєш бетон звідки знаєш чи вона там є чи ні”, – розповів чоловік про обвал.
Ще один травмований Юрій Новицький розповів, що перед падінням чув тріск, але відійти не встиг: “Я на мості був, відгортав старий бетон. Коли почули тріск не було можливості якось відскочити. Коли почув – я вже побачив, що падаю на низ”.
Міст обвалився орієнтовно о першій годині дня. На цій ділянці тривали монтажні роботи. На об’єкт бригада приїхала 1 березня. Сьогодні, 12 березня, каже, раптово почув гуркіт, а потому побачив колег у річці Луга.
Дорога Н-22 Устилуг–Луцьк–Рівне перебуває на балансі Служби автодоріг Волині, розповів Суспільному телефоном заступник начальника відомства Ншан Антонян. На мості працює польська компанія “Дрог-Буд”, субпідрядник ремонту – ТзОВ “РБП ТрансМост”.
В службі автомобільних доріг повідомили, що за попередньою інформацією, обвал стався внаслідок технічних помилок, допущених ще при будівництві мосту в 1962 році, а саме влаштування арматури неналежної довжини та в недостатній кількості при бетонуванні (розширенні) тротуарної частини.
“Ця частина була дуже погана, зі слів виконроба. Коли почали розбирати старий бетон, мабуть, від вібрації, 5 людей стояли на тій тротуарній плиті, яка від’єдналась від основного тіла мосту, і впали вниз”, – розповів Ншан Антонян.
Зі слів слідчого Дмитра Домріна, на місці обвалу тривають слідчі дії. Рух ділянкою відкритий в обох напрямках без перешкод.
Поліцейські опитали усіх очевидців пригоди, потерпілих та отримали зразки всієї необхідної документації, – розповіла речниця Нацполіції Волині Ольга Бузулук. Відомості будуть внесені в ЄРДР.
 

Розділ новин: 

Коментарі

Схожі новини: