Підсумки опалювального сезону: диспетчеризація, безаварійність та якісна комунікація зі споживачами

Підсумки опалювального сезону: диспетчеризація, безаварійність та якісна комунікація зі споживачами
Підсумки опалювального сезону: диспетчеризація, безаварійність та якісна комунікація зі споживачами

Нещодавно у Володимирі завершився опалювальний сезон. Ми поспілкувалися з директором комунального підприємства «Володимир-Волинськтеплоенерго» Сергієм Кобою про підсумки опалювального сезону, роботу підприємства у час війни та плани на ремонтний період.
- Зараз в Україні іде війна. Як це вплинуло на роботу підприємства?
- Звісно, що війна вплинула на всі процеси життя в нашій державі. Воєнні дії і бомбардування змусили багатьох жителів нашої країни змінити спосіб життя та стати на захист держави як на передовій, так і в тилу. Серед наших працівників також є ті, хто захищає Україну зі зброєю в руках, є й волонтери. Але перш за все ми тут, на місці також «прикриваємо тили», забезпечуючи теплом оселі наших громадян і військовослужбовців. Завдячуючи нашим захисникам, ми й  далі будемо стабільно надавати послуги теплопостачання.
- Сергію Анатолійовичу, розкажіть, будь ласка, в загальному, як завершився опалювальний сезон.
- Опалювальний сезон 2021-2022 років завершився стабільно та безаварійно. Хочу подякувати нашим працівникам за злагоджену працю та старання. Протягом зимового періоду безперебійним теплопостачанням були забезпечені усі наші споживачі. Зауважу, що протягом п’яти останніх опалювальних періодів не відбулося ні однієї аварії та жодного пориву теплотрас, що дало змогу забезпечити стабільне теплопостачання до осель жителів Володимира.
- Чим відрізняється цей опалювальний сезон від попередніх? Чи помітили позитивні зміни в роботі підприємства?
- Звісно, що зміни є, і вони очевидні. Наприклад, нам вдалося зменшити споживання дороговартісного газу на 16,1%. На даний момент це особливо важливо, адже російського газу ми б не хотіли бачити. А український газ необхідно економити задля звільнення країни від залежності. Досягли ми цього результату завдяки введенню нових енергоощадних технологій та використанню альтернативних видів палива. Також ми скоротили споживання електроенергії у цьому опалювальному сезоні на 3,6% у порівнянні із попереднім. 
- Пане Сергію, які саме роботи сприяли цьому?
- Зазначу, що одним із основних чинників, які допомогли знизити рівень споживання енергоносіїв на підприємстві, є диспетчеризація і автоматизація котельні на вулиці 20-го липня, встановлення новітніх частотних перетворювачів із заміною застарілого електрообладнання, що, крім економії,  допомогло стабільно працювати нашим котельням. Окрім цього, ми чітко налаштували усю газову апаратуру, через що природний газ використовувався економно та спалювався ефективно, нагріваючи теплоносій. Також минулоріч ми замінили значну частину аварійних тепломереж, що зменшило кількість тепловтрат і покращило стан обігріву осель у нашому місті.
Хочу подякувати міському голові, його заступникам і депутатському корпусу Володимир-Волинської міської ради за розуміння ситуації, сприяння та підтримку. І особливо подякувати хотілося б нашим споживачам, які, попри складний у країні час, продовжують сплачувати за надані послуги з теплопостачання, що дає нам надію на стабільну підготовку до наступного опалювального періоду.
- А чи були скарги або звернення від мешканців будинків, де підприємство надає послуги теплопостачання?
- Кількість звернень значно зменшилася – усього 67 заявок за опалювальний період. Хоча в попередній сезон було 208. Та й більшість із них стосувалися безпосередньо роботи внутрішньобудинкових мереж, які обслуговують управляюча компанія, ОСББ або ЖБК. Проте наші працівники завжди сприяють і допомагають у вирішенні будь-яких проблем споживачів. 
- Які роботи заплановано на літо і як це вплине в подальшому на наступний опалювальний період?
- Робіт заплановано на ремонтний період досить багато. Щороку ми для себе на підприємстві підіймаємо планку і ставимо все більші цілі, щоб удосконалюватися і працювати на результат. 
Цьогоріч заплановано замінити значну кількість застарілих тепломереж на нові попередньо ізольовані, що дасть змогу зменшити тепловтрати та продовжити безаварійну експлуатацію мереж на десятки років.
У подальшому плануємо провести диспетчеризацію котельні на вул. Луцькій, 221, що дозволить налагодити стабільну роботу котлів і скоротити використання енергоносіїв. Також у ряді котелень будуть встановлені на мережевих насосах новітні перетворювачі частоти. Усі ці заходи в майбутньому впливатимуть на зменшення тарифів.
Тож зараз, під час міжопалювального сезону, робота на підприємстві по-справжньому «кипить», адже ми всі працюємо для того, щоб нашим споживачам було тепло та комфортно!
Спілкувався Олексій Біянов

Розділ новин: 

Коментарі

Схожі новини: