У Києві обговорили перспективи розвитку туризму у громадах Нововолинська та Володимира

У Києві обговорили перспективи розвитку туризму у громадах Нововолинська та Володимира
У Києві обговорили перспективи розвитку туризму у громадах Нововолинська та Володимира

Туризм – це не просто бізнес, а чітко поставлені цілі! Таким був головний меседж зустрічі народного депутата Ігоря Гузя та міських голів Володимира-Волинського і Нововолинська – Ігор Пальонка та Карпус Борис з Анною Романовою, виконавчим директором Асоціації індустрії гостинності України, що відбулася 2-го червня у Києві.
«У більшості туризм це – сезонний сервіс. Наша стратегія – задіювати території, людей, сервіс на 12 місяців у рік», – такі цілі ставить перед собою пані Анна у своїй щоденній роботі.
Тому команді нардепа було так важливо зустрітися з нею, щоб перейняти успішний досвід і максимально залучити туриста у два міста – Володимир-Волинський та Нововолинськ, а також у навколишні громади. Парламентар під час зустрічі пояснив власне бачення розвитку туризму в регіоні Прибужжя.
«Ми хочемо, щоб туристи, подорожуючи на Заході України, їхали не лише до Львова, але й Володимира і Нововолинська. Дороги у нас зроблені. Міста дуже близько до митного посту «Устилуг», а це означає, що величезний транспортний потік йде через Володимир. І ми хочемо орієнтуватися саме на цих людей. Є також перспектива навколо Володимир-Волинської громади – оленяча ферма, відомий Зимнівський монастир, зробимо у ДЗОТі, що неподалік Устилуга, сучасний інтерактивний музей Другої Світової війни. У нас є підприємець, який розводить сомів. З цього теж можна зробити «фішку». Ми пишаємося «Волинським Фаберже» Анатолієм Бойком і теж будемо думати, як привернути увагу туристів до його унікальних робіт. Планів дуже багато і ми «заряджені» на результат», – зауважив Ігор Гузь.
Директорка Асоціації пояснила, що багато проекцій потребують суттєвого фінансування. Повинна бути також і хороша команда, щоб розвивати туризм. Нардеп запевнив, що у цьому проблем немає і в двох містах працюють професійні заступниці міських голів, які курують цей напрямок.
Також Анна Романова розповіла, що дуже важливо визначити цільових споживачів, для яких і сформувати якісний турпродукт.
«Туристи мають хоча б на добу залишитися у місті – це головна економічна складова туризму. Мають бути професійні екскурсанти. Слід активно розвивати готельну базу – і це буде успіх. Через ковід сьогодні більше варто орієнтуватися на внутрішнього туриста. Ви маєте наперед бачити, говорячи про місто, який образ воно малює. Як творці з «нуля», повинні це зробити і «зацементувати».
Про Нововолинськ я так багато чула від Ігоря завдяки тому, що він з трибуни парламенту постійно відстоює права шахтарів (усміхається – ред.). Про Володимир у мене уява, що це церкви – дуже доглянуті. А також варто звернути увагу на роботу в соціальних мережах, щоб продукувати там якісний контент», – поділилася досвідом фахівчиня.
Наприкінці зустрічі Ігор Гузь запросив пані Анну на Волинь, щоб допомогти розвивати спільний напрямок.
 

Розділ новин: 

Коментарі

Схожі новини: