Як отримати одноразову виплати у розмірі 8 тисяч гривень

Публікації

Як отримати одноразову виплати у розмірі 8 тисяч гривень
Як отримати одноразову виплати у розмірі 8 тисяч гривень

Застраховані особи мають право отримати одноразову виплату відповідно до Закону України «Про соціальну підтримку застрахованих осіб та суб’єктів господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». 

Право отримання одноразової допомоги у розмірі 8 тисяч гривень мають:

• наймані працівники, які: на 10 грудня 2020 року працюють за основним місцем роботи у роботодавця, діяльність якого була тимчасово зупинена внаслідок запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів; середня заробітна плата яких за третій квартал 2020 року не перевищує тридцять тисяч гривень на місяць;
• фізичні особи-підприємці, які: на 10 грудня 2020 року зареєстровані 3 місяці і більше як фізичні особи-підприємці та у 2020 році сплатили ЄСВ за себе не менше ніж за 3 місяці; не є одночасно фізичною особою-підприємцем та найманим працівником.
Заява на виплату одноразової допомоги застрахованим особам подається до 21 грудня 2020 р. включно.
Заява для отримання одноразової допомоги застрахованим особам заповнюється виключно в електронній формі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг або з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).

Як отримати послугу на порталі?

1. Знадобиться кваліфікований електронний підпис для авторизації у порталі.
2. Зареєструватися чи авторизуватися, якщо особа вже зареєстрована, у кабінеті громадянина на diia.gov.uaза допомогою електронного підпису або BankID.
3. У розділі «Послуги» обрати «Одноразова матеріальна допомога ФОПам та найманим працівникам».
4. Дія автоматично перевірить дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.
5. Необхідно підтвердити поточне місце роботи.
6. Ввести номер гривневого рахунку застрахованої особи у форматі IBAN. УВАГА – отримати кошти можна лише на особистий рахунок.
7. Перевірити та надіслати заповнену заяву.
8. Очікуйте повідомлення про зарахування виплати в банк.

Як отримати послугу у застосунку?

1. Завантажити застосунок Дія за посиланням: https://go.diia.app.
2. Авторизуватись у застосунку через свій Приват24, Monobank, або BankID НБУ.
3. У розділі «Послуги» натиснути «Отримати допомогу».
4. Дія автоматично перевірить дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.
5. Ввести номер гривневого рахунку застрахованої особи у форматі IBAN. УВАГА – отримати кошти можна лише на особистий рахунок.
6. Очікуйте сповіщення про опрацювання заяви.
7. Заповнення заяви.

У заяві автоматично формуються:

– реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
– адреса місця проживання;
– належність найманого працівника чи фізичної особи-підприємця до категорій осіб, які мають право на виплату одноразової допомоги (підтверджується шляхом проставлення відповідної позначки в заяві).
Застрахованою особою вноситься номер банківського рахунка заявника – за стандартом IBAN (одноразова допомога виплачується виключно на банківський рахунок. У разі відсутності банківського рахунку, його необхідно відкрити у будь-якому обраному банку).
Заява вважається поданою у разі заповнення ідентифікованою особою всіх полів форми.
 

Розділ новин: 

Коментарі

Схожі новини: