Відсутність контролю за виконанням породжує зловживання владою

Відсутність контролю за виконанням породжує зловживання владою
Відсутність контролю за виконанням породжує зловживання владою

Велике будівництво не минуло Володимира.
Нещодавно завершили капітальний ремонт автомобільної дороги Н-22 від Устилуга до Володимира-Волинського за кошти польського кредиту.
Довгоочікуване  відновлення автошляху здійснювалося в рамках міжнародної програми «Розбудова прикордонної дорожньої інфраструктури на підходах до українсько-польського кордону». Метою цього інвестиційного проєкту є покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг для сприяння розвитку соціально-економічних зв’язків із країнами ЄС та прискорення соціально-економічного розвитку як держави в цілому, так і  Волинської  області зокрема.
Можна було спостерігати за польськими будівельниками які виконували роботи. Не знаю, хто проводив технічний нагляд та контролював якість робіт на відповідність проєкту, але неозброєним оком видно залишені незавершені ділянки дороги. У районі вулиці Устилузькоі є кілька суттєвих зауважень як до проєктантів, так і до виконавців робіт та працівників, що здійснювали технагляд.
Хто приймав незавершені роботи? 
Чому залишили без асфальту відрізки по 40-50 см із правого боку дороги біля дорожнього бордюра від трансформаторної до АЗС «Окко»?
Бордюр виконує функцію водовідведення, направляючи потоки води до зливової каналізації. Якщо не буде асфальт щільно прокладений до бордюрів, то розмиватиметься незахищена зона. Вода потраплятиме під асфальт, який поволі руйнуватиметься під колесами автомобілів.
(Фото 1)Стосовно цієї проблеми я поспілкувався з власниками  територій, біля яких не заасфальтовано «кишені» для паркування, найбільші відрізки дороги. Це відрізки від магазину «Палада» до автосервісу та від «СпортЛенду» до перехрестя вулиці Козацької. (Фото 1) Підприємці були обурені, що підрядник пропонував нашим за асфальтування «білих плям» сплатити майже 200000 тисяч готівки. Корупційна складова очевидна. Дорога державна, а за відрізок, який «забули»,  вимагають кошти з підприємців…
 (Фото 2)Аналогічно очевидно  вимагали кошти з власників кафе «Движок» та АЗС «Окко». (Фото 2)
Окреме питання в мене до дорожньої розмітки та до розробника організації дорожнього руху на цій ділянці дороги. 
По всій протяжності з обох напрямків між дорожнім бордюром та смугою для автомобілів на дорозі нанесена вузька суцільна лінія, яка розділяє транспортні потоки. Цю ділянку дороги варто місцевій  владі визначити для руху велотранспорту, так як  цей відрізок входить до стратегії розвитку велосипедного руху громади.
Окрема тема – облаштування тротуарів на вулиці Устилузькій, нова бруківка – старі проблеми. У мене враження, що підрядник або дуже поспішав, або використав залишки різних форматів бруківки від інших об’єктів. Можливо, це такий креативний хід чи нова колекція,  виставка продукції місцевого виробника, безкоштовно викладеної для реклами... 
Цікаво, що на окремих відрізках по 30 метрів прокладено бруківку для велодоріжок…  Це було б дійсно смішно, якби не було так сумно через порушення ДБН: «…за наявності  пішохідного руху необхідно передбачати тротуари завширшки не менше 2,25 м. (Фото 4) У випадку відсутності пішохідного руху влаштовуються службові тротуари завширшки не менше 1,0 м». 
(Фото 3)Після благоустрою тротуарів та встановлення металевої огорожі  це значно обмежило  ширину тротуару, у деяких місцях вона  становить лише  1.6-1.7 метра. (Фото 3)
Проблеми в дорожній сфері зароджуються ще на етапі планування. Незабезпечений технічний нагляд за ремонтом породив цілу систему безвідповідальності, нецільового використання та розкрадання коштів. Громадськість не повинна закривати на це очі.
Сергій Радкевич

Розділ новин: 

Коментарі

Схожі новини: