Два роки тому культурно-освітній простір «Ладомирія», що на Рівненщині, заявив про себе гучним проєктом-челенджем «Майстерня етнобрендів». Тоді за 22 дні тут створили та випустили у світ 13 нових брендів етнічного одягу разом 13-ма модельєрками з усієї України. Сьогодні «Ладомирія», за підтримки Українського культурного фонду, збирається дивувати Україну черговим новаторським проєктом, створюючи мультиформатну платформу з відтворення автентичного та створення нового етнічного одягу. У неділю, 5 вересня, у День традиційного костюма, завершилася перша, офлайн-частина, проєкту. 14 учасниць із різних куточків України, які працюють з автентичним одягом, упродовж тижня поглиблювали свої знання про особливості крою та пошиття українських традиційних строїв, їх вжитку та символіки, працювали над відтворенням примірників такого одягу. Окрім лекцій, щодня проходили майстер-класи, де майстрині мали змогу навчитися ткати на верстатах, кроїти, пов’язувати традиційні головні убори тощо. І перші вироби – традиційні українські сорочки – з’явилися вже під час навчання, над іншими – спідницями, сарафанами, намітками, камізельками – учасниці працюватимуть ще місяць за допомогою онлайн-платформи. Аудиторією проєкту є широкий загал шанувальників усього українського, нових починань, культурних ініціатив та проєктів, етніки загалом; а також модних новинок, тенденцій.
Опосередкованою аудиторією проєкту «Ладомирія» є всі споживачі продуктів модної індустрії, а також етнічної моди, які тим чи іншим чином можуть стати дотичні до результатів проєкту: відтворених автентичних виробів або сучасного етнічного одягу, створених або запланованих до створення в рамках проєкту.
Основна ЦА проєкту – професіонали модної галузі: модельєри, дизайнери, працівники ательє, кравці та кравчині тощо, які вже використовують або зацікавлені у використанні у своїх виробах автентичного крою та/або українських етнічних мотивів і елементів.
Коментарі