Крихітні спіднички – головний модний хіт весни

Крихітні спіднички – головний модний хіт весни
Крихітні спіднички – головний модний хіт весни

Зараз саме час зробити раціональні та якісні інвестиції в майбутній гардероб 2022 року. Червоною лінією у новому сезоні проходить тематика 2000-х та 60-х років. Головною тенденцією у новому сезоні стали відкриті ноги. Дизайнери пропонують сукні, що мають екстремальне міні, або ж глибокі вирізи, що відкривають ноги.
Тренд спідниць довжини міді тривав кілька років поспіль. А от цього сезону ми повертаємося у нульові, де мініспідниця стане ще одним трендом. Крихітні спіднички – головний модний хіт весни. Цікаво, що цей елемент гардеробу модно буде одягати навіть в офіс. Носити їх можна буде з діловими жакетами, маскулінними сорочками, футболками у стилі 90-х або кроптопами. Трендом, що може доповнювати образи з мініспідницями, є панчохи та колготки для тих, хто не дуже любить повністю оголювати ноги, які виглядають з-під мініплаття чи спідниці.
Ще одним віянням із 2000-х є топи-американки на тонких бретелях, які мають різні варіації – від класичних, будуарних і до екстравагантних.
Гострим трендом нового сезону стане також куртка-косуха – річ базова і в гардеробі завжди знадобиться. Найпопулярніший спосіб її стилізувати – носити з футболкою та мініспідницею.
Брюки із заниженою талією також увійдуть у моду. Багато хто бачив їх у fashion-кошмарах, адже вони візуально вкорочують ноги, а от тулуб виглядає подовженим. Тому такі брюки личитимуть тільки дівчатам із довгими ногами, а от невисоким від такого тренду варто відмовитися або ж доповнити образ взуттям на високій платформі, щоб візуально подовжити фігуру. До речі, взуття на платформі – також тренд нового сезону. Маст хев будуть і брюки чи джинси оверсайз – вільні, прямі, мішкуваті. Це найпопулярніший фасон цієї весни. Усупереч поширеній думці, не вузькі, а саме такі джинси дозволяють виглядати дівчатам більш стрункими.
Відголоском 2000-х є модні у цьому сезоні шкіряні плащі у стилі героїв «Матриці». Це суперечлива річ, що личитиме не всім. А от кому вона прийдеться до смаку, ті зможуть носити їх із грубими черевиками та з витонченими каблучками.
Космічна тематика також стає популярною цього сезону, вона демонструється через кольори, блискучі, металеві фактури.
На модних показах 2022 року не бракувало гламуру та блиску. Після довгого карантинного періоду та панування спортивного і домашнього одягу модні будинки вирішили, що настав час веселитися та вирушати на вечірку. У 2022 році блискітки стануть обов’язковим елементом вечірнього та денного образів. У кольорових рішеннях дизайнери пропонують багато срібла, золота та різноманітні кольорові варіанти.
У колекціях із подіумів можна побачити і планетарні мотиви, що зокрема можуть виражатися і в популярних психоделічних принтах. При цьому вони не обов’язково мають бути кислотних відтінків.
Масивні прикраси також стануть надзвичайно актуальним трендом сезону 2022. Великі сережки, масивні браслети, гігантські та багатошарові намиста, ланцюги – усе це буде невід’ємною частиною образів.
Популярним трендом, що є також спадком із 2000-х, у новому сезоні будуть укорочені блейзери, що дуже личитимуть мініатюрним і невисоким дівчатам.
Багатошаровість в образах також буде актуальною тенденцією. Нашарування різних фактур стане одним із ключових трендів 2022 року. Це дуже нагадує ранні нульові, коли зірки носили розшиті спідниці поверх джинсів із низькою посадкою і кардигани з хутряним коміром поверх топів. Це одна з тих тенденцій, які кожен може інтерпретувати по-своєму.
Від маленьких сумок, популярних у минулому сезоні, цьогоріч ми повертаємося до великих. Модні покази весни та літа 2022 року довели, що у протистоянні мікро- та макросумок усе-таки перемогли місткі сумки.
Серед модних трендів у сукнях популярними стали сміливі вирізи, навіть іноді відверті, а також сукні з драпіруванням на талії, стегнах або грудях. Таке вбрання може як підкреслювати фігуру, так і повністю приховувати її форми. Ще одним популярним силуетом стануть трапецієподібні сукні, що є відголоском моди 60-х років. 
У тенденціях нового сезону дизайнери звертаються і до ремесла. Так популярним буде одяг, в’язаний гачком. А також бахрома – одна з найстійкіших тенденцій ось уже кілька сезонів поспіль. Наступної весни вона стане тоншою та легшою, а її кількість збільшиться, щоб надати об’єму.
У моді залишається трикотаж. Особливо актуальними будуть сукні прилеглого силуету з тонкого трикотажу.
Колір
Щодо кольорових тенденцій у модному сезоні 2022 популярними будуть в переважній більшості карамельні кольори. Це пов’язано з тим, що у людей зараз багато тривожності і її якось потрібно знижувати. Це можна робити й через кольори. Проте це не означає, що ми зупинимося тільки на пастельних тонах, популярними будуть також і яскраві кольори та незвичайні поєднання. 
Цікавий факт у тому, що зазвичай колір сезону обирається з каталогу відтінків, але цього року вперше в історії колір року не обирали, а спеціально розробляли. Це продиктовано ситуацією у світі. Люди хочуть чогось принципово нового, і ці настрої відчуваються. Цей відтінок схожий на лавандовий, він символізує епоху нових можливостей, грандіозних перетворень та відкриттів. Віртуальний світ і реальність зливаються, а колір Very Peri показує дух часу. Проте цей відтінок личить не усім. Це не означає, що ви не можете його використовувати. У свій гардероб його можна впроваджувати за допомогою акцентних аксесуарів і взуття, або ж вибирайте одяг, максимально віддалений від обличчя, наприклад, це можуть бути спідниця або штани. 
Складний відтінок Very Peri можна поєднувати з білим, зеленим, бірюзовим, жовтим, помаранчевим і навіть із червоним. Білий колір у цьому сезоні буде одним із найбільш затребуваних, особливо актуально він виглядатиме у брючних костюмах. Поєднання Very Peri і білого зробить образ більш свіжим та додасть урочистості. Приємне поєднання лавандового відтінку із зеленим створить відчуття спокою, стабільності, при цьому виглядає досить яскраво. 
На поєднання відтінку Very Peri з червоним зважаться не всі, адже це досить незвично та сміливо для ока, навіть екстравагантно. Тому можна обійтися лише одним акцентом червоного кольору, наприклад, сумкою або взуттям, від цього образ не стане менш ефектним.
Дизайнери, популярні серед українців
Складно говорити про надзвичайну популярність всесвітньо відомих брендів у нас, адже вони коштують більше середньостатистичних можливостей пересічних українців. Тому якщо наші громадяни і купують щось від відомих брендів, то це, як правило, аксесуари, косметика, взуття, а одяг купують рідше. До того ж серед вітчизняних брендів одягу з’явилися такі, що привертають до себе увагу українців, адже виглядають стильно, модно та доступні за ціною.
Ще 10 років тому пересічний українець міг згадати максимум один-два бренди одягу, що виготовляється в Україні. Сьогодні українські бренди – народні улюбленці. Особливо ті, що зберігають культурну ідентичність. Будь-яка епоха висуває свої вимоги, а традиційні техніки здатні розповісти набагато більше про життя і традиції в той чи інший час, ніж здається на перший погляд. Глобально мода керується не лише комфортом і кліматичними умовами, адже вироби сучасних дизайнерів просякнуті ідеєю національної приналежності. Серед таких брендів «Ксенія Шнайдеря».  Американський «Forbes» назвав його адвокатом стійкої моди у Східній Європі, а нестандартні моделі джинсів із переробленого деніму стали асоціювати з Україною як певний культурний код України.  
Сьогодні українські дизайнери зберігають сучасну історію та уважно переносять на український етноодяг. Так відомий та популярний серед українців бренд «Etnodim» передає збережені техніки, символи, додаючи їх у сучасну реальність через вишивку.
Творчість дизайнера Світлани Бевзи також припадає до душі багатьом українцям. Мотиви її суконь часто перегукуються з українською культурою, вона й далі досліджує українську спадщину, переосмислює культурні символи й коди України та привносить їх у власні колекції. Один з останніх прикладів — балаклава, натхненна образом княгині Ольги.
Популярним серед українців є і бренд «TAGO», який здобув популярність в Україні та за її межами серед блогерів, акторів, співачок і телеведучих. Проте на українському ринку є і бренди масового споживання, наприклад, «MustHave», «Promin» чи «VOVK».
 

Розділ новин: 

Коментарі

Схожі новини: