Затвердили нову структуру виконкому Володимир-Волинської міської ради

Затвердили нову структуру виконкому Володимир-Волинської міської ради
Затвердили нову структуру виконкому Володимир-Волинської міської ради

Під час чергового засідання сесії 26 січня депутати затвердили структуру й штатну чисельність апарату Володимир-Волинської міської ради.
Депутати прийняли рішення Про затвердження структури апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради. Відтак, згідно з рішенням, в структурі працюватиме 6 управлінь, 13 відділів, служба у справах дітей. Передбачено також 2 штатні одиниці патронатної служби, інформують на сайті міської ради.
Загальна чисельність штату затверджена у кількості 146,5 одиниць.
Перелік відділів та управлінь міськради:

  • Відділ з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій та охорони праці
  • Організаційно-виконавчий відділ
  • Відділ документального забезпечення та контролю
  • Відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації
  • Відділ економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестицій
  • Відділ міжнародної діяльності та туризму
  • Юридичний відділ
  • Відділ з питань кадрової роботи
  • Відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення
  • Архівний відділ
  • Відділ державного реєстру виборців
  • Відділ з питань праці
  • Відділ охорони здоров’я та медичного забезпечення
  • Патронатна служба
  • Служба у справах дітей

Управління з гуманітарних питань:
– відділ освіти
– відділ культури і мистецтва
– відділ молодіжної політики та спорту
Управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів:
– відділ містобудування та архітектури
– відділ комунальної власності
– відділ земельних та природних ресурсів
Управління інфраструктури:
– відділ капітального будівництва
– відділ житлово-комунального господарства, благоустрою та екології
-відділ бухгалтерського обліку
Управління «Центр надання адміністративних послуг»:
– відділ ведення реєстру територіальної громади та паспортних послуг
– відділ надання адміністративних послуг
- відділ з питань державної реєстрації
Управління бюджету та фінансів:
– бюджетний відділ
– відділ доходів та аналізу бюджету
– відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення
Управління соціальної політики:
– відділ державних соціальних інспекторів
– відділ виплати соціальних допомог, компенсацій, бухгалтерського обліку та господарського забезпечення
– відділ соціальної підтримки пільгових категорій громадян
– відділ соціальних допомог і компенсацій.
 

Розділ новин: 

Коментарі

Схожі новини: