Як отримати розстрочку на оплату за тепло

У зв’язку із змінами в законодавстві, Володимир-Волинське ПТМ «Володимир-Волинськтеплокомуненерго» інформує споживачів, що можна звернутись до підприємства для отримання розстрочки для оплати наданих послуг.
Прийнята Постанова Кабміну від 19.10.2016 року №744 «Про зменшення фінансового навантаження на споживачів щодо оплати послуги з централізованого опалення шляхом створення умов для отримання розстрочки на оплату послуги з централізованого опалення», згідно з якою споживачі, що не мають субсидії на оплату послуги з централізованого опалення і бажають отримати розстрочку на оплату, мають право звернутися на підприємство з відповідною заявою.
У разі такого звернення споживач, починаючи з місяця подання зазначеної заяви, щомісяця протягом опалювального періоду сплачує 50% плати за послугу. Решта суми сплачується споживачем протягом міжопалювального періоду щомісяця рівними частинами з травня по вересень.
Щодо споживачів, яким призначено субсидію на оплату опалення, зобов’язані щомісячно сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії. Але варто зважати, що нарахування плати за послугу з централізованого опалення споживачам багатоповерхівок у разі відсутності на вводах у будинок засобів обліку теплової енергії проводиться з урахуванням фактичної температури зовнішнього повітря і фактичної кількості днів надання цієї послуги в місяці, який є розрахунковим. Тобто, затверджений тариф на оплату 1 кв. метра опалюваної площі квартири щомісяця буде коригуватись, а саме: вартість 1 кв. метра буде більшою за встановлені тарифи, якщо температура зовнішнього повітря буде нижчою за нормативну, і відповідно меншою, якщо температура зовнішнього повітря буде перевищувати нормативну.
Підприємство за підсумками опалювального періоду подає інформацію управлінню соцзахисту населення для здійснення перерахунку розміру призначених субсидій. Після цього у споживачів, що сплачували частку нарахувань за централізоване опалення меншу, ніж розрахована в бланку на призначення субсидії, за підсумками опалювального періоду може виникнути заборгованість.
Якщо у квартирі холодно
Якщо у квартирі холодні батареї, то в першу чергу необхідно звернутися в диспетчерську службу ЖЕК №1 за телефоном 3-55-05 і повідомити про даний факт. Наступний крок – зателефонувати у службу АДС підприємства теплових мереж 2-12-85 або особисто написати заяву про неналежне надання послуг. Для встановлення факту ненадання послуг, або надання їх в неповному обсязі, працівниками підприємства проводиться перевірка, складається акт-претензія і, у разі підтвердження невідповідності фактичної температури в житлових приміщеннях нормативній, за умови їх утеплення, проводиться перерахунок місячної плати за надання послуг з централізованого опалення.
Оксана Виваль, заступник директора Володимир-Волинського теплокомуненерго

Розділ новин: 

Коментарі