Восьмикласники гімназії імені Олександра Цинкаловського спробували себе у ролі журналістів

У гімназійній програмі для учнів восьмих класів з української мови у підрозділі «Розвиток зв’язного мовлення» є тема «Інтерв’ю», яка дозволяє дітям не тільки познайомитися з особливостями публіцистичного стилю, а й відчути себе у ролі журналістів.
Учитель української мови та літератури Володимир-Волинської гімназії ім.Олександра Цинкаловського Тетяна Шаран поставила перед своїми учнями непросте, але цікаве завдання. Вони повинні були обрати тему для спілкування та знайти співрозмовника, який би допоміг найкраще її розкрити. І восьмикласники чудово впоралися. Читаючи їхні роботи, розумієш широту інтересів підлітків, бачиш рівень їхньої підготовки, яку вони отримують на уроках. Такі результати наочно демонструють майстерність учителя, який вміє направити дітей, зацікавити, надихнути.
-Я поставила перед собою проблемне питання «Розвиток творчих особливостей учнів на уроках української мови і літератури», над яким щоденно працюю, - розповідає вчитель Тетяна Шаран. – Окрім глибокого вивчення нашої солов’їної мови, намагаюся виховати в кожній дитині особистість, поважне ставлення одне до одного, чистоту душі, прищепити загальнолюдські якості: любов до рідного краю та людей. Окрім цього, дуже важливою для старшокласників є профорієнтація, життєвий вибір. Тому подібні творчі завдання дають можливість гімназистам відчути себе в різних амплуа, допомагають зрозуміти, де краще реалізувати свої здібності.
Для публікації у газеті ми відібрали роботи учнів 8-Б класу Михайла Корнесюка, Людмили Серьогіної, Мар’яни Губаль, Яни Гіль та учня 8-А класу Сергія Чернецького, з якими пропонуємо ознайомитися. Не судіть їх занадто строго, адже це їхня перша проба пера.

Розділ новин: 

Коментарі