У Нововолинському ЦНАПі запрацювала «гаряча лінія»

У Нововолинському ЦНАПі запрацювала «гаряча лінія»
У Нововолинському ЦНАПі запрацювала «гаряча лінія»

У Центрі надання адміністративних послуг у Нововолинську функціонує розумний кол-центр (IVR) – інтерактивне голосове меню для отримання адміністративних послуг.
Про це повідомили у фейсбуці міської ради.
Зателефонувавши за номером 0800353878, мешканці можуть дистанційно отримати фахові консультації та підготуватися до візиту в ЦНАП, обравши відповідний розділ. 
Це дозволяє швидко та зручно дізнатися про: 

  • режим роботи ЦНАПу; отримати консультацію щодо переліку документів, необхідних для отримання адміністративних послуг;
  • прослухати інформацію про вартість послуг та термін їхнього надання.

Також є можливість безпосередньо отримати роз’яснення від спеціалістів міської ради для уточнення інформації по послугах: 

  • відділ земельних відносин;
  • управління будівництва та інфраструктури;
  • управління соціальної та ветеранської політики;
  • відділ містобудування та архітектури.

Проєкт реалізовується за підтримки Фонду Східна Європа, Програми EGAP, Нововолинської міської ради.
 

Розділ новин: 

Коментарі

Схожі новини: