Тільки у Володимирі ігнорують права пільгових категорій пасажирів

Такий висновок зробила жителька міста Інна Путятіна, поїхавши відпочивати на південь.
Багатодітна мама Інна Путятіна під час літніх канікул завжди старається оздоровити своїх донечок. Цього літа вирішила повезти дітей до моря у Скадовськ. 5 липня жінка придбала за посвідченнями у касі Володимир-Волинської автостанції пільгові безкоштовні квитки на трьох дітей до Львова на 7.05 ранку. Але коли підійшли до автобуса, водій, перевіривши документи, заявив, що пільговиків не повезе.
-Мені відомо, що автобус належить Володимир-Волинському АТП 10707. У салоні я не побачила таблички з іменем водія, її там не було. І номер автобуса не записала – було не до того, - розповідає жінка. – Довелося сперечатися, доводити свої права та терпіти хамську реакцію водія. Ще й пасажири почали обурюватися, що затримую рейс, кидаючи на нашу адресу презирливі фрази на кшталт «розвелося дармоїдів». Словом, ми, проявивши наполегливість, таки сіли і поїхали. Затримуватися нам також не виходило, бо вже мали квитки на потяг «Львів-Херсон». Але настрій був зіпсований.
Далі пані Інна повідомила, що, коли дісталися до Херсона, їм знову було потрібно пересісти на автобус, щоб їхати до Скадовська. Тут жодних перешкод не виникло: спокійно придбали пільгові квитки, а водій навіть не дивився дитячі посвідчення.
-На півдні люди спілкуються переважно російською, але українських законів дотримуються. І взагалі, де я не бувала, такого свавілля з пільговими пасажирами, як у рідному Володимирі, ніде немає, - зробила висновок Інна Валеріївна.
Тиждень відпочинку промайнув швидко. На зворотному шляху подорожні прибули до Львова, де на них чекала чергова неприємність. Було це 12 липня.
-На вокзалі підійшла до каси, аби придбати три пільгові квитки на дітей і повний для себе на автобус «Володимир-Волинський-Львів-Лісова пісня» на рейс, що відправлявся об 11.38 на Володимир. Але касир сказала, що Володимир-Волинське АТП заборонило їм продавати пільгові квитки, тож відмовила. Ми підійшли до автобуса, аби поспілкуватися з водієм. Знову довелося вислухати шквал ненормативної лексики. Склалося враження, що у нашому автотранспортному підприємстві хамство – обов’язкова умова відбору на роботу водіїв. Я вже хотіла викликати поліцію, але подивившись на стомлених дорогою дітей, передумала, придбала їм квитки за повну вартість, і так ми повернулися додому.
Нам, журналістам, часто доводилося спілкуватися на тему пільговиків з керівництвом АТП 10707. З цього питання неодноразово проводилися наради з перевізниками в органах місцевої влади. Тож позиція директора АТП усім добре відома: мовляв, держава не відшкодовує затрат на перевезення пільгових категорій пасажирів, а ми – не благодійна організація, мусимо працювати на прибуток. І крапка.
У ситуацію пообіцяв втрутитися депутат обласної ради Костянтин Зінкевич, аби нарешті навести порядок. Для цього потрібно зібрати більше свідчень пасажирів. Отже, якщо ви, шановні читачі, стикалися з подібними випадками, просимо повідомляти у редакцію.
Міла Сергєєва, м. Володимир-Волинський

Розділ новин: 

Коментарі