На інклюзивну освіту Волині спрямували 1 мільйон

Публікації

На інклюзивну освіту Волині спрямували 1 мільйон
На інклюзивну освіту Волині спрямували 1 мільйон

Волинський Інститут післядипломної педагогічної освіти отримав грант від Українського культурного фонду у розмірі майже 1 млн гривень у секторі «Інклюзивне суспільство».
Про це повідомляють у Луцькій міській раді.
З липня по жовтень 2021 року Волинський ІППО у партнерстві з Донецьким ОІППО реалізовуватиме грантовий проект «Мистецтво – інструмент інклюзивного навчання для розвитку обдарованості та пізнавальної сфери у дітей з особливими освітніми потребами» за підтримки Українського культурного фонду.
Проект полягає у створенні умов для розвитку культурного креативного середовища для дітей з особливими освітніми потребами шляхом організації музичних оркестрів, лялькових театрів, творчих студій в 24-х інклюзивно–ресурсних центрах Волині і Донеччини та поширення нових технік і моделей корекційно-розвиткових занять в роботу національної мережі ІРЦ. Основне завдання проекту – створення інклюзивних креативних просторів для широких аудиторій, в т.ч. людей з інвалідністю.
На Волині відкрито 25 інклюзивно-ресурсних центрів, на Донеччині – 29, в які можуть звертатись батьки дітей віком від 2 до 18 років для здійснення комплексної оцінки дитини, визначення її особливих освітніх потреб та розробки індивідуальної програми розвитку (із зазначенням усіх рекомендацій щодо особливостей навчання) та отримувати корекційні і реабілітаційні послуги.
Результатом реалізації проекту будуть створені терапевтичні освітні продукти, які через мистецтво розвиватимуть творчі здібності, забезпечать вплив на послаблення основного дефекту дитини, формування її особистості. Напрацьовані техніки для створення позитивного емоційного фону у дітей з особливими освітніми потребами що сприятимуть: зняттю тривожності і активізації мовленнєвої функції дитини; формуванню вербальних і невербальних комунікативних навичок; стимуляції дихання і рухових функцій; розвитку загальної і дрібної моторики ; відчуття темпу, ритму, часу; розвитку сенсорних процесів (відчуттів, сприймання, уявлень) та розумових здібностей і фантазії; тренування спостережливості; виховання вольових якостей, витримки і здатності стримувати афекти.
Унікальність даного проекту полягає у довготривалості ефекту після його реалізації. Це не лише виїзні заняття з дітьми та «work shop» проведені разово, а створення постійно діючих музичних оркестрів із використанням шумових музичних інструментів, лялькових театрів, творчих студій на базі 24 інклюзивно-ресурсних центрів, забезпечення зв’язків між батьками діток, що потребують корекції – створення такого собі суспільного середовища з спільними проблемами та інтересами, потребами тощо.
 

Розділ новин: 

Коментарі

Схожі новини: