Звертаючись до лікарів, ми завжди сподіваємося отримати кваліфіковану допомогу та толерантне ставлення. Адже атмосфера, в якій проходить візит до фахівця, також відіграє чималу роль для адекватної діагностики та ефективного лікування. Це добре розуміють у медичному центрі «КардіоЛайн», що у Володимирі-Волинському. Про особливості роботи закладу – у розмові з лікарем-кардіологом центру Катериною Алімівною Потурнак.
-Катерино Алімівно, розкажіть детальніше про центр: лікарі яких напрямків працюють у «КардіоЛайні»?
-У центрі працює команда кваліфікованих лікарів, яка забезпечує повний цикл огляду та лікування пацієнта. Ми спеціалізуємося на поглибленій кардіологічній допомозі, тобто основна спеціалізація закладу – захворювання серцево-судинної системи. До слова, у нас також є фахівці, які працюють з дітками від народження та обстежують їх із застосуванням усіх новітніх технологій, які використовуються і для дорослих.
-Окрім лікарів, важливу роль відіграє і обладнання, на якому вони можуть працювати. Як тут ставляться до технічного забезпечення кабінетів?
-Звісно, саме завдяки сучасному обладнанню та застосуванню прогресивних методів діагностики, ми можемо більш глибоко обстежувати організм. Для прикладу, тут є спеціальна кардіологічна система УЗД, холтерівськемоніторування, яке дає можливість проводити 24- або 48-годинний запис ЕКГз вимірюванням тиску. Це дуже важливо для виявлення прихованих аритмій та інших порушень, які пацієнт іноді не відчуває, а також відслідковування ефективності призначених препаратів для контролю тиску. Такий моніторинг може використовуватися і для діток від двох років. Також, у нас є можливість проведення ЕЕГ та обстеження легенів. Слід зауважити, що проблеми серцево-судинної системи часто пов’язані з іншими порушеннями в організмі, тому важливо обстежити організм комплексно.
-Довіра пацієнтів до закладу – питання доволі складне. На Вашу думку, що, окрім названих переваг, впливає на вибір пацієнтами того чи іншого лікаря або центру?
-Ви, як завжди дивитесь у корінь проблеми. Дійсно, довіра пацієнта до лікаря – надзвичайно важлива і базується на високій якості надання послуг. Від довіри до лікаря залежить і те, наскільки тісною буде співпраця з ним і, відповідно, ефективність лікування. На мою думку, рівень позитивного сприйняття лікарів нашого центру пов’язаний саме з цими факторами, а також із неодноразово наданою кваліфікованою допомогою.
-І справді, співпраця лікаря і пацієнта – мабуть, одна із найважливіших складових їх спільного успіху. Як Вам вдається досягати порозуміння з пацієнтами?
-Перш за все, організація роботи в центрі дозволяє налагодити цей тісний зв’язок. Адже лікар має достатньо часу для повноцінного огляду, спокійного спілкування. Може відповісти на всі питання, які турбують людину, і надати вичерпну інформацію. Заспокоїти пацієнта і впевнити його, що він у надійних руках, а лікар і надалі буде підтримувати та супроводжувати його. А для того, щоб досягти порозуміння, слід, перш за все, правильно зрозуміти основну потребу пацієнта і задовольнити її.
-Що хотіли б побажати своїм пацієнтам та усім читачам журналу з нагоди новорічних та різдвяних свят?
-Вітаю усіх із настанням зимових свят! Зичу, звісно, міцного здоров’я – ми, лікарі, завжди бажаємо його особливо щиро! Бережіть його – і воно збереже ваш настрій, плани і сили. Бажаю мирного неба над головою, сімейного затишку і благополуччя. І нехай ніщо не завадить вам реалізувати ті можливості, які принесе із собою Новий, 2022 рік!
У медичному центрі «КардіоЛайн» до ваших послуг такі лікарі:
-Кардіолог
-Ендокринолог
-Діабетолог
-Травматолог
-Пульмонолог
-Ревматолог
-Лікар УЗД
-Терапевт
-Нефролог
-Психотерапевт
-Хірург
-Флеболог
-Алерголог
-Дерматолог
-Сомнолог
-Сімейний лікар
-Дитячий невролог
-Нейрохірург
-Дитячий хірург
-Психіатр
-Кардіохірург
-Невропатолог
-Реаніматолог
-Гастроентеролог.
Коментарі