6 листопада в залі засідань Володимир-Волинського міськвиконкому відбувся психологічний тренінг на тему «Робота з конфліктними клієнтами», в якому взяли участь як підприємці, так і продавці. Проводив тренінг викладач педагогічного коледжу ім. А.Ю. Кримського, практичний психолог Ігор Поліщук, який щедро ділився з присутніми психологічними прийомами, що допомагають сприймати конфліктні ситуації під час роботи з клієнтами з користю для себе, а також переконав учасників тренінгу, що конфлікт – це більше позитивне явище, ніж негативне, адже, переживши його, ми стаємо сильнішими, досвідченішими, навіть можемо відкрити у собі нові здібності.
Про реальні приклади конфліктних ситуацій, з якими зверталися жителі міста, та про практику їх вирішення у торгівлі та обслуговуванні міста присутнім розповіла начальник відділу з питань захисту прав споживачів міськвиконкому Алла Троць. Отож, двогодинна зустріч пройшла в активному та цікавому обговоренні, а мультимедійний формат проведення допоміг усім учасникам тренінгу краще засвоїти інформацію.
Любов Нестерук, м.Володимир-Волинський
Коментарі