Керівнику волинської митниці загрожує звільнення

в автомобілів, стверджують, що воно терпить збитки від дій волинських митників і кажуть про упереджене ставлення до їхнього товариства. Митниця ж такі звинувачення заперечує.
Розібратися в цій ситуації просять на найвищих рівнях. Та поки що перевірок діяльності волинських митників не планується.
Натомість, підприємству пропонують «проковтнути» пояснення Ягодинської (Волинської) митниці, яку звинувачують в упередженості. Однак, як стало відомо, керівнику установи загрожує звільнення.
Конфліктні історії
До Іжурналістів звернувся директор ТзОВ «Трансгруп ФК» Юрій Головченко. Чоловік переконує, що дії працівників митного посту «Луцьк» щодо його підприємства підривають ділову репутацію товариства та призводять до збитків. А підприємство, каже, занесене до «чорного списку» через те, що відмовляється платити в кишеню недобросовісним митникам.
Нагадаємо, конфлікт між посадовими особами колишньої Ягодинської, а нині - Волинської митниці та імпортерами автомобілів зріє давно. Першою ластівкою стало звернення ГО «Всеукраїнська асоціація імпортерів автомототехніки», які вимагали відставки виконувача обов’язків начальника тоді ще Ягодинської митниці Міндоходів (нині – Волинської митниці Державної фіскальної служби) Андрія Андрейківа.
До слова, на захист пана Андрейківа свого часу виступив голова Волинської облдержадміністрації під час прес-конференції щодо звіту за 100 днів його роботи. Мовляв, Андрій Іванович своїм рішенням припинив ввіз на Волинь напіврозібраних автомобілів, чим і заслужив невдоволення. «38 тисяч кузовів ввезені на територію України. І це не Daewoo, які в нас збираються, а Mercedes, Audi. Андрейків наступив на хвіст незаконному бізнесу, тому його й хочуть усунути», - казав тоді очільник ОДА.
Згодом стало відомо, що керівництво Волинської митниці встигло поконфліктувати з підприємством «АвтоВестГруп», яке облаштувало на Волині митний склад і прагне влаштувати й місце доставки із зоною митного оформлення, але на це не отримує дозволу митниці.
Нині ж невдоволених роботою митників побільшало. В ТзОВ «Трансгруп ФК» скаржаться, що процедуру митного оформлення їх автомобілів штучно затягують, натякаючи на хабар, мовляв, пришвидшити всю процедуру можна за окрему плату.
«ТзОВ «Трансгруп ФК» займається офіційним імпортом бувших у вжитку автомобілів. Працює в зоні діяльності Волинської митниці ДФС. З приходом нового керівника митниці Андрія Андрейківа, на підприємство, кажуть, почався тиск на абсолютно усіх ділянках митниці.
«Основною причиною, вважаю, є відмова від роботи за здирницькими, незаконними схемами оформлення транспорту, які процвітають на Волинській митниці. Спочатку все було без відкритого шантажу та зловживання, напевно давалися взнаки відлуння кривавого Майдану, чиновники перебували в очікуванні. Ніхто не розумів, що і як буде завтра. Проте з приходом нового керівника все стало зрозуміло, працювати потрібно за схемами, та платити за це валютні винагороди митникам в конверті. На такі пропозиції ми не погодилися і заявили про готовність працювати відкрито в межах правового поля без використання будь-яких схем. Для того, щоб не допустити «ганебної» практики роботи бізнесменів прозоро, пан Андрейків завзято розпочав чинити опір у всі можливі способи та створювати масу перепон під час митного оформлення товарів підприємства», - розповідає керівник підприємства Юрій Головченко.
«Чорний список» для служителів закону
Підприємець впевнений, що його організацію занесли до «чорного списку» через небажання платити в кишеню митникам. А в працівників держструктури, начебто, є папірець, на якому написано назву цього підприємства, аби ні з ким не сплутали.
«Відношення до оформлення підприємств, які потрапили до такого списку, значною мірою відрізняється від інших. Наприкад до всіх без виключення автомобілів, які слідують в адресу підприємства «Трансгруп ФК», проводяться митні огляди, складаються акти про проведення митних оглядів в більшості випадків без вказання точних відомостей про товар, що в подальшому призводить до виникнення труднощів при оформленні на внутрішньому митному посту.
Такі огляди проводяться без наявності на те законних підстав та всупереч всім діючим нормам законодавства. Штучно затягується час перебування автомобілів в пункті пропуску від 2-х до 3- х і більше годин. При тому як в адресу інших отримувачів автомобілів пропуск здійснюється швидко, без зайвих формальностей, та без проведення тотальних митних оглядів. Слід відмітити також, що при перетині кордону в зоні діяльності Львівської митниці таких труднощів не виникає, це свідчить про керованість процесом паном Андрейківим.
В пункті пропуску «Ягодин» особам, які переміщують автомобілі підприємства, працівниками даного митного поста, які здійснюють пропуск, а також присутніми при цьому представниками ОУБК та МП, проводиться нахабне залякування про можливі майбутні проблеми з транспортними засобами, які переміщуються в адресу підприємства, про відмову від роботи цих осіб із підприємством, неодноразово доходили сигнали про вимагання хабарів за пропуск, постійно передаються послання до керівництва підприємства про зміну підходів до оформлення», - вважає директор ТзОВ «Трансгруп ФК».
Власне, один з таких випадків став основою для написання скарг на різних рівнях: підприємство скаржилося до прокуратури області, до облдержадміністрації, згодом - до Генеральної прокуратури України, Державної Фіскальної Служби, до Прем’єр-Міністра.

Розділ новин: 

Коментарі