Історія про те, яким чином у медцентр «Здорова сім’я» заманюють клієнтів

Про це автор публікації дізналася не лише з розповідей пацієнтів клініки, а й пересвідчилася на власному досвіді.
Жодна людина не застрахована від хвороб. І немає нічого гіршого, ніж коли нас підводить здоров’я. В таких випадках кожен старається за будь-яку ціну подолати недугу, звертаючись як до офіційної медицини, так і до приватних лікарів та цілителів. Не стала винятком і автор цієї публікації, якій лікарі поставили діагноз: лімфостаз обох ніг. Після лікування на денному стаціонарі міської лікарні я відчула полегшення, але через якийсь час, а особливо у спеку, на ногах знову з’явилися обширні тверді набряки. Тож дізнавшись від знайомої, що в приватному медцентрі «Здорова сім’я» у Нововолинську є така процедура як пресотерапія, яка, як пізніше зазначив завідувач медцентру Сергій Крижановський, є найбільш ефективною в лікуванні лімфостазу, вирішила спробувати ще й це. Зайшовши на сайт клініки й перечитавши все про цей метод, дізналася, що пресотерапія – це апаратний лімфодренажний масаж, суть якого полягає в послідовному стисканні частин людського тіла за допомогою спеціальних манжет (штанів, поділених на окремі фрагменти), куди подається стиснене повітря. Такий масаж, мовляв, активно впливає на лімфатичну систему організму, поліпшує циркуляцію крові, відновлює нормальний потік лімфи, виводить надлишки рідини й токсини, сприяє інтенсифікації процесів харчування і очищення шлунково-кишечного тракту, позбавляє пацієнта від різного походження набряків і навіть допомагає ефективно боротися з целюлітом та ожирінням. Правда, жодної інформації, скільки коштує така процедура, як і всі інші послуги клініки, я не знайшла. Тож, зателефонувавши у медцентр, запитала, чи можу записатися на пресотерапію та яка вартість процедури.
-Послуга коштує 100 гривень, і ви можете приходити до нас просто зараз, - відповів приємний жіночий голос.
У реєстратурі клініки перед трьома комп’ютерами сиділо кілька дівчат. Дізнавшись про ціль мого візиту, одна з них запитала, чи я прийшла до них уперше. Отримавши ствердну відповідь, повідомила, що спершу маю проконсультуватися у лікаря, але консультація платна. Заплативши вказану суму (129грн.), піднімаюся на другий поверх у кабінет до завідувача клініки Сергія Крижановського. Заглянувши в мою медичну картку і запитавши, чи не маю протипоказань (онкозахворювання, варикоз, жіночі хвороби і т. д.), він дав добро на процедуру. Спустившись в реєстратуру, повідомляю, що отримала дозвіл на місяць процедур через день, і знову запитую, скільки маю за це платити.
-Так ви ж усе вже заплатили, - чую у відповідь.
-Справа в тому, що коли я телефонувала в клініку, мені сказали, що процедура коштує 100 гривень, - пояснюю.
-О, це було б надто жирно! На телефоні і тут, у нас, сидять різні люди.
Неважко уявити собі приємне здивування людини, яка звикла рахувати кожну гривню, після такої несподіванки у приватній клініці. Словом, чотири рази я залишала кабінет пресотерапії у досить гарному настрої і з надією на покращення здоров’я. Радувало те, що набряки на ногах трішечки зменшилися, а також не треба було чекати в черзі. Обслуговують кабінет двоє приємних у спілкуванні і уважних до пацієнтів спеціалістів – Іванна та Ірина, які завжди цікавилися самопочуттям клієнтів. Виникла думка про те, щоб ознайомити з новим видом послуг, які надає клініка «Здорова сім’я», й читачів нашої газети. Тоді я й гадки не мала, які «приємні сюрпризи» чекають на мене далі.
-А коли Ви заплатите за послуги? Ви знаєте, що за вами числиться борг? – приголомшує мене запитанням адміністратор, коли я завітала у клініку вп’яте.
-Який борг? Адже під час першого візиту на запитання про вартість послуг мені сказали, що я все оплатила, - пояснюю ошелешено. – Жодного слова про це не було сказано й у попередні візити.
-Ви, мабуть щось не так зрозуміли або вам неправильно пояснили, бо оплатили лише консультацію лікаря. Курс із шести процедур у нас коштує 398грн., 12 процедур – 796. І самих процедур у нас 12, а не 15.
-Хвилинку, а чому Ви повідомляєте мені про це лише тепер? Хіба це не обов’язок адміністратора надавати клієнтам усю необхідну інформацію перед тим, як направляти їх до лікарів чи на процедури? Тим більше, коли вони про це запитують. Не мені вам пояснювати, що далеко не кожна людина може дозволити собі викласти відразу такі суми, - зауважую. – Чи це у вас такий спосіб заманювати клієнтів?
-Клініці теж потрібні кошти, щоб виплачувати людям зарплату, оплачувати енергоносії, інші витрати. То Ви будете платити чи ні? Бо інакше…
-Зараз у мене немає такої суми, оскільки раніше Ви не повідомили про справжню вартість процедур. І ще я б дуже хотіла поговорити із завідувачем клініки.
-Він зараз зайнятий.
-Добре, тоді дайте, будь ласка, його телефон.
Кожен, хто хоч раз побував у подібній ситуації, зрозуміє настрій і почуття, які переповнювали мене до кінця дня. Як з’ясувалося пізніше, коли ознайомилася з відгуками клієнтів на сайті медцентру у ФБ, ошуканою почувалася не лише я. Про те, що телефоном у клініці озвучують одну суму, а при розрахунках – зовсім іншу, пише Людмила Демчук і розповідають інші пацієнти медцентру. Дехто нарікає на неуважність і байдужість окремих лікарів і медсестер.
-Сергію Анатолійовичу, скажіть, будь ласка, перед тим, як людина стає клієнтом вашої клініки, їй повинні повідомити про вартість послуг? - запитую керівника медцентру, з яким після попередньої домовленості ми зустрілися в одному з кабінетів. – Чому у вас в реєстратурі інформують пацієнтів про справжню вартість послуг, як це сталося зі мною, лише в кінці курсу? Чому такої інформації немає на жодному з ваших сайтів? Можливо, тоді люди не потрапляли б у подібні ситуації? - переповідаю свою історію лікування. – Причому, судячи з відгуків про клініку, я не перша клієнтка, яка потрапила в таке становище. Повірте, це дуже неприємно і не зовсім гарно позначається на репутації закладу.
-У будь-якому випадку кожен, хто стає клієнтом клініки, має чітко розуміти, що це приватна структура і скільки б це не коштувало, він повинен бути готовий оплатити. З іншого боку, що ми обов’язково маємо зробити, то це виставити прайс, де буде вказана вартість усіх послуг.
-Тоді чому ж ви не зробили цього й досі, адже клініка функціонує вже не один рік?
-Ми над цим працюємо. І я дякую, що Ви акцентуєте на цьому увагу, оскільки щоразу ми стараємося зробити все якнайкраще, але не завжди це виходить. А стосовно того, як часто потрібно проходити пресотерапію людям із захворюванням на лімфостаз, то я рекомендував би робити це раз на півроку, а людям, робота яких пов’язана з постійним перебуванням на ногах, можна робити це хоч щодня або через день.
-Тобто, якщо пацієнт захотів би, наприклад, пройти повний курс (12 процедур), йому щоразу треба викладати майже 800грн.?
-Чому ж 800? 545, але я зараз уточню, - відповідає мій співрозмовник, набираючи номер телефону. – Дійсно, 796…
Можливо, пройшовши останню процедуру, я би просто розрахувалася і на тому все закінчилося б. Не було б і цієї публікації, якби не одне але…
-Нам телефонував Сергій Анатолійович і сказав не надавати Вам послуги, поки не заплатите, - заявила мені адміністратор, коли після розмови з паном Крижановським я спустилася в реєстратуру.
Стало прикро і смішно, а ще зрозуміло, чому щоразу, відвідуючи медцентр, я ніколи не бачила біля кабінетів більше п’яти клієнтів, чому записатися на процедури тут майже завжди можна було на потрібну годину і чому основним місцем роботи багатьох лікарів клініки – професіоналів у своїй справі - є центральна міська лікарня та приватна практика.
Валентина Савчук, м. Нововолинськ

Розділ новин: 

Коментарі