Гостей міста вражають жорсткі правила на автостанції Володимира-Волинського

День Незалежності України. Навколо всі у вишиванках, одязі кольорів національного прапора. Для тих, у кого родичі живуть далеко, це чудова нагода поїхати в гості. Вирішила зібратися разом і родина Тетяни Толочко. «Ви собі уявіть картину: бабуся із внучкою після гостин їдуть додому в Дубно», - починає свою розповідь про приїзд свахи пані Тетяна. На автостанцію гостей вийшли проводжати дочка, зять, онуки. Контролер Віра Ціп’ящук повідомила, що квиток треба купувати обов’язково в касі. Вирішити проблему взявся зять. Та щойно чоловік відлучився, щоб купити тещі квиток, як з автостанції вийшов водій з відомістю. Запізнилися. Водій повідомив, що автобус відправляється. Пані Валентина з Дубна була переконана, що в такому разі їй просто треба сісти в автобус разом з онучкою і заплатити водієві. Тому бабуся зайшла всередину, залишила речі і посадовила п’ятирічну дівчинку. Вирішила ще на прощання поцілувати своїх онуків з Володимира. Та на автостанції древнього міста все виявилося не так просто. Контролер нахабно не пустила жінку назад в автобус, мотивуючи свої дії тим, що жінка не має квитка. У цей час у дівчинки в автобусі сталася істерика. «Ви хоч онучку мені поверніть», - злякалася бабуся. Маленьку Настю і справді повернули, а ось сумки, здається, так і мали їхати на Рівненщину – про них не подбали ті, хто мав би забезпечити пасажирам порядок. «Думаю, не варто пояснювати, яким чином нашим гостям вдалося-таки потрапити у той автобус», - розповідає далі Тетяна Толочко. Пасажири вже давно борються з тотальним контролем на автостанції, який, як бачимо, виходить за межі розумного. Люди просто сідають у транспорт поодаль від автостанції. «Усього в тому автобусі було близько чотирьох пасажирів. Я не розумію, навіщо діяти так жорстко. Окрім того, соромно перед гостями. Автостанція – це ніби обличчя міста. Тим паче, у той день було чудове свято», - розповідає пані Тетяна.
«Коли після цього конфлікту я пішла до начальника автостанції пана Лаха, то помітила, що він не має належного впливу на своїх підлеглих. Можливо, їхня поведінка керівника повністю задовольняє. Контролер Віра Ціп’ящук на високих тонах доводила, що робила все правильно. За її словами, причина конфлікту полягала у тому, що пасажирка спеціально хотіла її обманути», - розповідає Тетяна Толочко. Жінку обурило, що з уст контролера вона почула не вибачення, а навіть претензії. «Таким особам байдуже, що через них люди інколи їдуть з нашого міста, ковтаючи образу», - резюмує жінка.
Гостини, мандрівки створюють нам настрій на довгий час, тому так важливо, щоб у нашому гарному місті до гостей ставилися привітно. Шкода, що деякі люди не розуміють вимог до своєї професії.
Аліна Зай, м.Володимир-Волинський

Розділ новин: 

Коментарі