ДИТЯЧА МРІЯ, ЯКА МОЖЕ ВТІЛИТИСЬ У РЕАЛЬНІСТЬ

ДИТЯЧА МРІЯ, ЯКА МОЖЕ ВТІЛИТИСЬ У РЕАЛЬНІСТЬ
ДИТЯЧА МРІЯ, ЯКА МОЖЕ ВТІЛИТИСЬ У РЕАЛЬНІСТЬ

У Володимирі  за ініціативи Бізнес-центру стартував цікавий конкурс для  школярів  віком від 14 до 17 років – «Бізнес-ініціатива серед молоді». Мета конкурсу – перевірити знання  учнів, отримані у школі на уроках економіки, зокрема поняття розвитку підприємництва, чесної  конкуренції, підприємницького хисту та ризиків ведення бізнесу, також сформувати вміння логічно та нестандартно мислити, виділяти головне при організації власного бізнесу, який може бути успішним  і прибутковим.
Усе, як у дорослих: презентація на фініші конкурсу, де потрібно буде викласти бачення своєї бізнес-ідеї, знайти інвестора для фінансування. А щоб  перемогти, потрібно  переконати конкурсну комісію,  у складі якої є представники бізнесу, що саме ваша  командна бізнес-ідея – найкраща. 
За умовами конкурсу переможці будуть нагороджені грошовими преміями: за зайняте І місце – 3000 грн, ІІ місце – 2000 грн, ІІІ місце – 1000 грн.
Цього року конкурс у місті  проведуть утретє, і вперше – в ОТГ. За два попередні роки було подано більше 60-ти заявок із бізнес-ідеями, таким чином до участі долучилися 180 учнів навчальних закладів нашої громади. Організатори конкурсу – виконавчий комітет Володимир-Волинської міської територіальної громади та фонд підтримки підприємництва «Бізнес-центр».
На мою думку, для популяризації цього конкурсу, а головне – підприємництва серед молоді, потрібно більш активно долучати до відкритих уроків у навчальних закладах успішних представників місцевого бізнесу. До цього можуть долучитися Спілка промисловців та підприємців міста, фонд підтримки підприємництва «Бізнес-центр» та управління освіти  громади.
Із власного досвіду запевняю: для дітей це буде цікаво, на відкритих уроках  у школах міста багато учнів підходили до мене на перерві після лекції, ставили актуальні питання, які їх хвилюють і які виникатимуть у них після закінчення школи. 
Щодо самого конкурсу, то його варто осучаснити, зробити більш цікавим, популярним. Наприклад, збільшити розмір винагороди, втілити кращі ідеї організаторів, допомогти впровадити в реальне життя через залучення  місцевих інвесторів чи через громадський  бюджет (бюджет участі). Також було б цікаво організувати зустріч із переможцями  усіх попередніх конкурсів «Бізнес-ініціатива серед молоді», які з власного досвіду розповіли б, чи втілилась у реальність їхня мрія.
Сергій Радкевич

Розділ новин: 

Коментарі

Схожі новини: