Володимир поділився досвідом брендингу на воркшопі «Волинь Ділова»

Володимир поділився досвідом брендингу на воркшопі «Волинь Ділова»
Володимир поділився досвідом брендингу на воркшопі «Волинь Ділова»

На воркшопі «Волинь Ділова» представники Володимир-Волинської бригади презентували успішний досвід створення візуального стилю міста та формування його впізнаваності. 
Директорка Туристично-інформаційного центру Ірина Ковальчук розповіла про ключові етапи брендування громади та роль локальних ініціатив у побудові міської айдентики, інформують у Відділі міжнародної діяльності та туризму.
«Брендинг міста – це не лише логотип чи слоган. Це комплексна робота з формування унікального образу через туризм, комунікацію та залучення громади до створення власної впізнаваності», – поділилася досвідом Ірина Ковальчук і детально розкрила, які сенси закладено в айдентику Володимира-Волинського та як місто вибудовує свою репутацію через різноманітні проєкти.
Воркшоп організували Волинська економічна ліга, Partyzan Agency та Музей Сучасного Українського Мистецтва Корсаків за підтримки ПРООН в Україні та Уряду Японії. Захід об'єднав активних представників області для обговорення стратегій розвитку та промоції Волині на всеукраїнському і міжнародному рівнях.
Серед учасників від Володимира також були головний спеціаліст відділу міжнародної діяльності та туризму Анна Кравчук і начальниця відділу економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестицій Оксана Виваль.
Воркшоп став платформою для міжсекторальної співпраці, де бізнес, громада та влада обмінювалися напрацюваннями щодо формування впізнаваного образу територій, залучення інвестицій та підкреслення унікальних переваг регіону. Учасники працювали над пошуком нових можливостей посилення конкурентоспроможності Волині та представлення її потенціалу на міжнародній арені.
 

Розділ новин: 

Коментарі

Схожі новини: