Європейсько-український бренд Green Go (GG) вийшов на ринок рослинної продукції зі стейком GreenBeefSteak. Про це повідомляє newfood.media.
«Паралельно з запуском виробництва рослинного стейка, компанія вже налагодила виготовлення бургерних котлет GreenFish, GreenBeef та фаршу GreenFarsh. За властивостями продукти не поступаються закордонним аналогам, але виграють у ціні», — йдеться в повідомленні.
Виробники зазначають, що команда багато років працювала в бізнесі харчових інгредієнтів.
«Ми вивчали властивості різноманітних продуктів та окремих компонентів задля їх вдалого поєднання. Обирали найкращих постачальників сировини, відпрацьовували технологію в лабораторії та на промислових потужностях, і лише після цього той чи інший інгредієнт затверджувався до використання», — розповідає Юрій Кушнір, СЕО та співзасновник GreenGo.
Рослинна альтернатива дуже схожа на яловичину, проте не містить жодних тваринних складників. Виробникам також вдалося досягти натуральної «мармуровості», що робить продукт подібним до преміальних стейків тваринного походження.
«Наша місія — зробити продукти на рослинній основі різноманітними, дуже смачними, доступними та бажаними для кожного. Ми прагнемо популяризувати їх серед споживачів незалежно від харчових ідеологій. GG-продукти призначені для всіх», — наголошує Олександр Панасюк, співзасновник компанії.
Слід додати, що необхідного зовнішнього вигляду та смакових якостей GreenBeefSteak вдалося досягти внаслідок збалансованого поєднання високоякісних рослинних інгредієнтів, унікальної технології та європейського технологічного досвіду.
До складу інноваційного продукту входить питна вода, соєвий білок, кукурудзяний крохмаль, пшеничний білок, соняшникова та кокосова олії, харчова сіль, емульгатор целюлозна камідь, харчові волокна, дріжджовий екстракт, декстроза, рідка карамель, буряковий сік, ферментований рис, лимонна кислота та веганський ароматизатор смаженого м’яса.
«Поява рослинного стейка в Україні — логічне продовження загальносвітових трендів. Споживачам прийшлися до вподоби рослинні котлети та ковбаски, тож всі чекали на щось більш круте. Я впевнений, що рослинний стейк завоює серця навіть завзятих м’ясних гурманів», — стверджує Станіслав Луцкович, CEO компанії West Mills дистриб’ютора рослинного м’яса в Україні.
Крім того, GreenBeefSteak скоро можна буде спробувати в меню обраних ресторанів по всій Україні. Вартість стейку вагою близько 160 грамів буде на рівні преміальних видів яловичини. Не виключено, що GreenBeefSteak скоро з’явиться і на європейських полицях.
Коментарі