Учасники №20. Група «Веселка» ЗДО №3 «Сонечко»

×

Повідомлення про стан

Щоб мати право голосувати необхідно Отримати доступ.

Публікації

Помічник вихователя Наталія Федорівна Карп’юк, вихователі Наталія Володимирівна Панасевич, Софія Петрівна Білітюк, асистент вихователя Мирослава Сергіївна Антипюк разом зі своїми вихованцями.
Зліва направо: Назар Адамчук, Ренат Вавринов, Вадим Кулик, Максим Гамальчук, Володимир Барщевський, Назар Карпів, Денис Мартинюк, Тарас Баранський, Ілля Нахватюк, Олександр Смірнов. 
На передньому плані: Дарина Зубачук, Софія Навроцька, Вікторія Левчук, Єва Мацнєва, Анна Кревська, Юлія Когут, Анна Власюк, Єва Сорочук.

Вихованці групи «Веселка» з цікавістю досліджують навколишній світ

Невгамовні непосиди цього року почали відвідувати заклад дошкільної освіти «Сонечко». З цікавістю вони пізнають світ, вчаться дружити, ділитися одне з одним та допомагати. Вони дуже добрі та безпосередні. Незважаючи на свій вік, досить мудрі. Інколи такі висновки роблять чи ставлять такі запитання, що змушують замислитися навіть дорослих. Насправді у дітей є чого повчитися: їхньої відкритості та щирості, уміння радіти та помічати прості речі. Кожен з цих дітей особливий і не схожий на інших, зі своїми звичками та внутрішнім світом. Вони різні та яскраві, наче кольори веселки. 
27 малят щоранку переступають поріг закладу дошкільної освіти і занурюються в атмосферу, де панує доброзичливе ставлення до потреб кожного, де дбають про затишок та цікаве дозвілля, де навчають найперших істин і розвивають таланти, де цінують, розуміють і люблять. Тут комфортно усім дошкільнятам, адже колектив закладу усвідомлює свою відповідальність за кожну маленьку особистість.
Цю групу відвідує двоє дітей з особливими освітніми потребами. З ними проводяться корекційно-розвиткові заняття згідно з рекомендаціями фахівців інклюзивно-ресурсного центру. Із кожним з малюків працюють за індивідуальною програмою, відповідно до рівня їхнього розвитку. Спеціалісти розробляють перспективну мету та короткострокові завдання, які намагаються виконати в повному обсязі. Тим більше, що цьому сприяють створені належні умови у ЗДО та відповідний психолого-педагогічний супровід.
Працівники дошкільного закладу щоденно самовіддано працюють, аби прищепити усім своїм вихованцям почуття толерантності, чуйності, доброзичливості, милосердя та навчити їх уважно ставитися до інших, ввічливо  спілкуватися з однолітками і старшими людьми, дбайливо відноситися до природи. У групі облаштований «живий куточок», де є багато рослин, в акваріумі мешкають рибки, а ще тут має хатинку улюбленець малечі хом’ячок Тіма. Під керівництвом виховательок діти систематично спостерігають та доглядають за живими організмами. У цьому процесі малеча отримує уявлення про багатство рослинного та тваринного світу на Землі, дізнається про те, як ростуть та розвиваються рослини та тварини, які умови для них слід створювати. 
Педагоги групи знайомлять дітей із різноманітними погодними умовами, розповідають про навколишнє середовище та оточуючий світ, залучають до занять музикою, мотивують до створення різноманітних виробів власними руками. Завдяки забезпеченню різностороннього розвитку особистості кожної дитини, ці малята вже демонструють свої таланти до співів, танців, малювання і навіть математики. Діти залюбки готуються та беруть участь у сценках і святкових заходах, що організовуються у садочку. Вони мають можливість показати усі свої вміння й таланти, розвивати їх, адже у закладі щороку відзначають День іменинника, чудові свята осені, весни, Нового року, готують дійство до Дня святого Миколая. Через карантинні обмеження, цього року вони найімовірніше відбуватимуться без присутності дорослих. 
Малюки активні на заняттях, вони з цікавістю пізнають новий матеріал. Вчаться та розвиваються граючись. Цьому сприяє система М.Монтессорі, яку використовують у своїй роботі педагоги ЗДО. Вони впливають на дошкільнят через дидактичні матеріали, які є у групі: матеріали навичок практичного життя, сенсорики, мови, математики, космічного виховання. Це кольорові куби, золоті намистинки, циліндри, що «співають», трикутники. Система Монтессорі сприяє розвитку індивідуальності, формує позитивну дисципліну та допомагає малечі повірити у свої сили.
Масу задоволення, енергії та щастя приносять дітям забави в ігровій кімнаті, а також вони залюбки проводять час на свіжому повітрі. На різнобарвному ігровому майданчику, що розташований на подвір’ї садочка, вихованці знаходять для себе безліч занять, а особливо люблять різноманітні руханки. 
Додамо, що у цьому ЗДО велику увагу приділяють оздоровленню дітей. Тут проводять заняття з фізичної культури, а вранці та після денного сну – гімнастику, також процедури, що загартовують. Усе це допомагає вихованцям зростати здоровими. 
У цій групі налагоджена тісна співпраця педагогічного колективу з батьками, що базується на взаєморозумінні та партнерстві. Спільними зусиллями, ставлячи правильні цілі, вдається ростити малюків у гармонії та щасті.
Валентина Тиненська, м.Володимир-Волинський 

Категорія конкурсу: 
Набрано голосів: 
2
Vote up!

 

           Ціна одного голосу 10 грн. Оплатити, щоб кнопка стала активною.

 

Коментарі