На сьогодні реклама в нашому суспільстві займає визначне місце. Реклама всюди – ми бачимо її по телебаченню, на вулиці, на транспорті, у приміщеннях, а також чуємо по радіо. А чи має реклама суттєвий вплив на формування громадської думки?
Це питання два місяці вивчали студенти ІІІ курсу педагогічного коледжу імені А.Кримського, які опановують професію менеджера із зв’язків з громадськістю та реклами. Вони провели опитування громадян нашого міста і району. В центрі уваги була соціальна реклама. Студенти торкалися проблеми здорового способу життя, охорони природи, збереження і раціонального використання ресурсів, профілактики правопорушень, соціального захисту та безпеки життя населення. Узагальнюючим стало ток-шоу «Абзац», яке проводилося в рамках тижня циклової комісії діловодства. Готуючись до заходу, учасники перетворилися на журналістів, кінорежисерів, акторів і художників. Під керівництвом організатора шоу викладача Ольги Подворнюк підготували кіноролики, сценки, плакати, малюнки, самостійно розробили дизайн сцени і залу.
І ось на сцені ведучі – Катерина Зейкан та Вадим Троць. Вони ознайомили аудиторію з історією реклами. Цікаво було дізнатися, що перше у світі рекламне оголошення з’явилося в 1704 році в газетах «Бостон» і «Юслеттер». Перші реклами були ілюстровані, а не текстові, оскільки більшість населення було неграмотним. Серед редакторів журналів, які друкували перші реклами, був славнозвісний письменник. Едгар Алан По. Довгий час лідерські позиції у рекламуванні займали США. Американцям і належать тенденції завищено характеризувати рекламований товар. Нині реклама, яка поділяється на комерційну, політичну, релігійну та соціальну, панує у всьому світі, але в Україні має свої особливості.
Ось тут і розпочалося найцікавіше. У сценках та відеороликах учасники ток-шоу демонстрували найпоширеніші соціальні проблеми українського суспільства і думки щодо шляхів їхнього вирішення. Сьогодні молодь у пошуках роботи за спеціальністю часто отримує відмову з тієї причини, що установі потрібні спеціалісти з досвідом. Ця проблема порушувалась у сценці «Звичайна історія». Погані звички і їхній пагубний вплив на здоров’я і життя людей обговорювалися у дискусії «Твій вибір». Суржики, якими нині «хворіє» українська мова, осміювалися у комедійному діалозі «Говори українською». А ось пошуки кращої долі у закордонних країнах стали темою розмови двох молодих людей, один з яких матеріальне благополуччя ставить вище за любов до рідної землі. Справжнім подарунком для глядачів став ролик «Подаруй усмішку», увага в якому акцентувалась на тому, що життєва суєта нерідко забирає у людей приємні хвилини спілкування.
Як на мою думку, питання соціальної реклами, яке стало темою досліджень і обговорень студентів – майбутніх менеджерів, є досить актуальним. Соціальна реклама на відміну від комерційної висвітлює не прикрашені проблеми нашого життя, які вимагають вдумливого і зваженого вирішення.
Антоніна Булавіна, м. Володимир-Волинський
Реклама
У педагогічному коледжі провели цікавий захід про соціальну рекламу
Розділ новин:
Коментарі