«Таємний покупець» хоче, щоб у магазинах Володимира лунала музика…

На початку березня у нашому місті уже вдруге проходила акція «Таємний покупець», організована ФПП «Бізнес-центр». Протягом дев’яти днів 15 магазинів Володимира моніторили добровольці – місцеві жителі, які попередньо пройшли спеціальний інструктаж. Їхнім завданням було визначення якості обслуговування у закладах торгівлі. «Оточення клієнта», «Персонал», «Робота продавця-консультанта» і «Загальні враження від візиту» – за цими критеріями проводили оцінювання таємні покупці. Звісно, враження отримали різні. Серед позитиву відзначалося те, що біля магазинів чисто, скрізь вивішені графіки роботи. Не сподобалося, що бейджики на одязі продавців – явище рідкісне, та й самі працівники крамниць не скрізь раді покупцям.
Тож після завершення акції таємні покупці підготували список порад для власників магазинів та продавців. Хотілося б, щоб працівники у крамницях першими віталися з покупцями, не виявляли свого невдоволення, а були привітними. Також висунули ідею, щоб у магазинах лунала музика. Такі заклади торгівлі, без сумніву, приваблювали б більше покупців та стали б ще успішнішими.
Міла Сергєєва, м. Володимир-Волинський

Розділ новин: 

Коментарі