Пасажирські перевезення: хочу – їду, хочу – ні

Як уже повідомлялося у попередніх номерах газети, у районі транспортним сполученням охоплено 61 населений пункт, що складає 82%. Вісім відсотків – умовні перевезення, коли маршрутка зупиняється за 2 км від населеного пункту. Перевезення забезпечують 4 приватні перевізники та АТП 10707. Проаналізувавши стан виконання перевізниками укладених договорів, доповідач Петро Чуцький виділив декілька факторів, що впливають на ситуацію. Це рентабельність маршруту; невиплата відшкодування за перевезення пільгових категорій пасажирів, адже бюджети сільрад не витримують такого навантаження; нестача транспортних засобів та коштів для найму потрібної кількості водіїв; жахливий стан доріг у селах. А найголовніше – це порядність водіїв та перевізників.
Протягом минулого року в РДА надійшло 16 письмових скарг на обслуговування маршрутів, 15 з них – на АТП, яке не завжди дотримується маршрутів та відміняє рейси, особливо у вихідні. Присутній на колегії директор підприємства Володимир Дячук пояснив це просто. У вихідні зменшується пасажиропотік, отже, рейси стають нерентабельними, тож цей час використовується на ремонт транспорту.
Відділом містобудування, архітектури та ЖКГ розроблений план усунення недоліків, що включає проведення аналізу діючих маршрутів з метою їх оптимізації, постійний моніторинг маршрутів, створення у приміщеннях сільрад та й у салонах маршруток інформаційних куточків, де б пасажири змогли отримати всю інформацію щодо перевізника, водіїв та графіка руху. Окрім виконання цього плану, колегія рекомендувала власникам маршрутів дотримуватися умов укладених договорів на перевезення.
Міла Сергєєва, Володимир-Волинський район

Розділ новин: 

Коментарі