Наталія Любімцева: «Щоб відповідати часу, ми повинні вчитися працювати по-новому»

Публікації

Позаминулого тижня відбулися звітно-виборні збори Володимир-Волинської спілки промисловців і підприємців, на яких було обрано новий склад правління у кількості п’яти осіб та голову громадської організації. Офіційні результати голосування було оголошено 27 листопада. Головою спілки стала директор ТзОВ «Райдуга», досвідчений підприємець, енергійна і чарівна жінка Наталія Любімцева. Аби більше дізнатися про новообраного голову і те, які завдання ставлять перед собою підприємці міста і району за сьогоднішніх непростих умов кризи у країні, спілкуємося з пані Наталією.
-Наталіє Анатоліївно, що означає для Вас обрання головою Володимир-Волинської спілки промисловців і підприємців?
-Для мене це була повна несподіванка, але я готова працювати. Відчуваю велику відповідальність, окреслюю плани на майбутнє і постараюся виправдати довіру своїх колег.
-Розкажіть, будь ласка, з якою метою була створена спілка та які функції вона виконує?
-Спілка працює вже десятий рік. Створена вона була з метою захисту підприємців і промисловців міста і району від тиску з боку контролюючих та правоохоронних органів, які влаштовували планові та позапланові перевірки й заважали нормально працювати. Отже, виникла необхідність вивчення законодавчої бази, аби здійснювати представництво інтересів членів спілки в економічній, соціально-трудовій сфері та інших відносинах, захист їхніх законних прав, координацію діяльності підприємців для досягнення позитивних результатів діяльності та навіть мати можливість впливати на процес формування соціально-економічної політики у нашому регіоні. На сьогоднішній день у спілку входить 25 підприємців, але сподіваюся, що нас буде більше. Серед членів спілки є представники громадських організацій, партій, депутати. Спілка надає допомогу не лише своїм членам, а й усім колегам, які звертаються. Це особливо актуально за сьогоднішніх умов, коли у країні війна та пов’язані з нею кризові явища, зокрема інфляція. Зараз підприємцям особливо важко працювати. Через стрімке зниження прибутків чи нерентабельність багато хто хоче покинути бізнес, бо не знає що робити. А разом ми – сила, яка може підказати, допомогти, захистити, а отже, залишатися на плаву.
-Які завдання зараз ставлять перед собою підприємці та спілка підприємців зокрема, щоб іти у ногу з часом?
-Так складалося, що підприємці через низку об’єктивних факторів постійно змушені адаптуватися до умов життя у країні. А зараз потрібно не лише думати, як вижити, а й підніматися на якісно новий рівень. Більшість підприємців міста не стоїть осторонь подій, що відбуваються на сході країни. Є такі, хто активно займається волонтерською діяльністю, інші надають гуманітарну допомогу нашим воїнам. Але разом із проблемами, пов’язаними з війною, наша держава стоїть на порозі реформ і великих перетворень. Ми всі прагнемо вступу України в Євросоюз, а щоб це відбулося, потрібно вчитися жити по-європейськи. А для підприємців це означає не давати хабарів, не приховувати доходи, не платити зарплату у конвертах, вчасно і в повному обсязі сплачувати податки.
Що ж стосується діяльності спілки, то вважаю, що нам потрібно піднімати престиж підприємництва, адже більшість підприємств та організацій нашого міста – у приватній власності, а це означає, що в основному підприємці наповнюють місцевий бюджет, дають роботу людям. Тож чим успішніше працюватимуть підприємці, тим кращим та заможнішим буде наше місто. Аби стимулювати процес, потрібно відзначати і ставити у приклад іншим тих, хто добивається найбільших успіхів у бізнесі і платить гідну зарплату своїм працівникам.
-Ваш попередник Андрій Мацнєв, який, на жаль, дочасно пішов із життя, багато років очолював спілку промисловців і підприємців. Що з його напрацювань, на Вашу думку, потрібно й надалі використовувати і розвивати?
-Ми всі вдячні Андрію Мацнєву за ту велику роботу, яку він проводив, будучи головою спілки. Він запам’ятався авторитетною, грамотною та ініціативною людиною. Серед найбільших його надбань – започаткування системи проведення «круглих столів» у місті із залученням місцевої влади, контролюючих та правоохоронних органів, юристів, ЗМІ, де відбувалося і розв’язання нагальних проблем, і водночас проводилася велика освітня робота, яку надавали підприємцям фахівці. Це надзвичайно важливо, адже життя не стоїть на місці, багато змінюється у законодавстві. Крім цього, Андрій Мацнєв завжди представляв підприємців у різноманітних інстанціях у разі виникнення проблем чи спорів. Також він налагодив співпрацю з бізнес-центором нашого міста, іншими громадськими організаціями. Усе це залишається актуальним і сьогодні, такі напрямки роботи потрібно й надалі розвивати та вдосконалювати.
-Думаю, що наших читачів зацікавить, як Ви особисто розвивали свій бізнес і над чим працюєте зараз.
-Зайнятися підприємництвом я вирішила у 1992 році, у період становлення незалежної України. Під час нестабільності треба було шукати нові рішення, тож я скористалася нагодою орендувати приміщення магазину «Райдуга». Ставши власницею, значно розширила спеціалізацію закладу. Раніше це був магазин посуду, а я стала продавати все, що вимагало життя: меблі, електротовари, лаки, фарби і багато іншого. Справа поступово розвивалася, поки у 1995 році не сталося нещастя. Через необережність працівників, які проводили ремонтні роботи, у магазині виникла пожежа та вибух у котельні. Вигоріла половина приміщення, були знищені майже всі матеріальні цінності. А те, що можна було врятувати, просто розікрали окремі спритники. Довелося все розпочинати з нуля. Ситуацію ускладнювало й те, що деякий цінний товар я брала під реалізацію і потрібно було повертати гроші. Влізла у борги. Рік пішов на відбудову приміщення, ще рік – щоб знову стати на ноги. У цей період довелося відправити у вимушену відпустку всіх працівників. Мій чоловік згодом поїхав на заробітки в Іспанію, де працював десять років. Зараз він є моїм помічником у магазині.
У даний час ми спеціалізуємося на продажу будівельних матеріалів, сантехніки, газових та твердопаливних котлів, вікон, дверей, товарів для ремонту квартир та офісів, жалюзі, ролетів, тканинних ролісів та іншого. Увесь асортимент можна придбати одразу або зробити замовлення.
-Дякую за інтерв’ю і бажаю успіхів у всіх нових починаннях.
***
Наталія Любімцева народилася і проживає у Володимирі.
У 1985 році закінчила Київський торгово-економічний інститут, де отримала фах товарознавця. Повернувшись у рідне місто, влаштувалася в управління торгівлі. За відсутності вакансій за спеціальністю, свій трудовий шлях розпочинала на посаді продавця. Але згодом кар’єра Наталії Анатоліївни пішла вгору. Працювала товарознавцем, потім її обрали головою райкому профспілки працівників торгівлі. Затим була інспектором з торгівлі, а пізніше – начальником організаційного відділу управління торгівлі Володимир-Волинського міськвиконкому. У часи перебудови очолювала профком даної установи.
На початку 90-х, після розформування управління, з метою налагодження і нормального функціонування закладів торгівлі у місті, місцева влада доручила Наталії Любімцевій створити і очолити державне підприємство роздрібної торгівлі. І жінка впоралась із цим непростим завданням: відкрила рахунки новоствореної організації, була економістом, їздила по Україні й за кордон по товар, систематизувала як роздрібну, так і оптову торгівлю у місті.
У 1992 році Наталія Анатоліївна, приватизувавши магазин «Райдуга», зареєструвалася приватним підприємцем. Відтоді заклад торгівлі став її сімейним бізнесом. Сьогодні пані Наталія – директор ТзОВ «Райдуга», а нещодавно її як досвідченого фахівця Володимир-Волинська спілка промисловців і підприємців обрала своїм головою.
Наталія Анатоліївна з чоловіком виростили і вивчили двох дітей. Вищу освіту обоє здобували у столиці. Дочка Міла проживає у Києві, працює менеджером зовнішньоекономічної діяльності в одній із компаній у сфері бізнесу. Син Олександр – виконавчий директор ТзОВ «Райдуга», що у Володимирі.
Міла Сергєєва, м.Володимир-Волинський

Розділ новин: 

Коментарі