Краще десять разів подумати, ніж один раз звернутися до ворожки

Останнім часом майже у всіх республіканських ЗМІ з’являються оголошення численних «потомственних цілителів». Оскільки більшість засобів масової інформації працюють на комерційних засадах, вони друкують подібні оголошення, особливо якщо останні супроводжуються відповідною ліцензією. Однак трапляється так, що, обпікшись на «цілителеві», зокрема, на його фінансових апетитах, клієнти винуватять у цьому видання, яке надрукувало оголошення. Подібне трапилося і з громадянкою нашого міста Оленою І. Відвідавши «знахарку», яка, до речі, має відповідну ліцензію на свою діяльність, але за свої послуги запросила надто велику суму, жінка звинуватила… «Місто вечірнє» у тому, що наша газета опублікувала приватне оголошення.
Наскільки правомірним є таке звинувачення, можуть судити лише правознавці. Кожна людина сама приймає рішення відносно того, де і у кого їй лікуватися. Сама в першу чергу і несе відповідальність за свій крок. В Україні працює чимало медичних клінік, центрів, різноманітних фармацевтичних фірм, які широко рекламують свою роботу, а насправді ефективного лікування не забезпечують. То хіба винні у цьому ЗМІ, що працюють на комерційній основі? Скориставшись послугами такої медицини, люди самі роблять висновки. Отже, краще десять разів подумати, ніж один раз звернутися до «цілителя».
Алла Фісенко, м.Володимир-Волинський

Розділ новин: 

Коментарі