виділялася мізерна кількість годин. У той час, як чиновники від освіти доводили, що все йде нормально і підстав для хвилювань немає, батьки стали наймати репетиторів, котрі навчали дітей за власними технологіями.
ущільнювати навчання української мови, так як українці мають увійти в Євросоюз не лише високоосвіченими людьми, а й зберегти свою національну самобутність. Так вважають вчені та методисти. А яка думка батьків?
Більшість опитаних батьків вважають, що діти самі повинні обирати, яку мову їм краще поглиблено вивчати – рідну чи іноземну. Для цього мають бути створені профільні класи. Проте ряд батьків надають перевагу вивченню української, бо діти недостатньо володіють рідною мовою, а тому мають серйозні проблеми з вивченням іноземної. Та все ж окремі батьки впевнені, що іноземна мова у даний час є необхідною, але, на їхню думку, найкращим способом її вивчення є іншомовне середовище. Тетяна Фіщук навіть звернула увагу на те, що люди, які у школі ледве тягнули на середній бал з іноземної мови, чудово опановують її, коли декілька років працюють за кордоном. Ігор Літнарович висловив пропозицію щодо того, аби у нашому районі, який є прикордонним, запровадили вивчення польської мови. Лариса Цаль, вчитель англійської мови, вважає, що введення додаткових годин навряд чи буде ефективним, оскільки процес навчання має надто поспішний темп, що не дозволяє твердо закріпити матеріал. Слід наблизити навчальний процес до життя, відірватися від надуманих підручників, дати учням можливість бувати на екскурсіях у країнах, мови яких вони вивчають.
Що ж, час покаже, але вже те, що освіта робить реальні кроки назустріч школярам та батькам, дає підстави для оптимізму
Коментарі