«Зателефонуй на дитячу «гарячу лінію», дізнайся, чим тобі можуть там допомогти і розкажи однокласникам»

16601661_303З 1 червня в Україні запрацював новий загальноєвропейський номер національної «гарячої лінії» 116111
Бувають ситуації, коли дитина не може розповісти про свої проблеми батькам. У таких випадках вислухають, порадять та допоможуть їй консультанти «гарячої лінії» — 116111, – повідомляє газета «Урядовий кур’єр» від 1 червня 2017р. (ukurier.gov.ua)
На допомогу таким дітям на базі ГО «Ла Страда-Україна» з 2013р. працює національна дитяча «гаряча лінія» за номером 0-800-500-225. За час її існування до консультантів звернулися майже 150 тисяч неповнолітніх, а також дорослих із проблемами дітей. Лише торік було понад 45 тисяч звернень.
А з 1 червня 2017р. завдяки операторам мобільного зв’язку запрацює новий короткий єврогармонізований номер 116111, відомий як номер екстреної допомоги та консультування для дітей у 26 європейських країнах. Його надано рішенням Нацкомісії, що здійснює держрегулювання у сфері зв’язку та інформації. Кроткий номер із цифр, що повторюються, легко запам’ятати.
Президент ГО «Ла Страда-Україна» Катерина Левченко зазначила, що іноді консультанту достатньо вислухати дитину й підтримати її порадою чи добрим словом. Проте бувають екстрені ситуації, коли слід реагувати швидко або надати допомогу певного фахівця. Такі звернення передають для вивчення ситуації та реагування до Нацполіції та МВС, місцевих служб у справах сім’ї та дітей, а також фахівцям МОЗ, Мінсоцполітики чи МОН.
Віце-президент «Ла Страда-Україна» Ольга Калашник розповіла, що останнім часом на «гарячу лінію» телефонують багато дітей, які детально розпитують про її роботу й допомогу. У підручнику для школярів 4 класу українських шкіл з’явилося таке завдання: «Зателефонуй на дитячу «гарячу лінію», дізнайся, чим тобі можуть там допомогти і розкажи однокласникам». І це дуже добре, адже дізнавшись про існування «гарячої лінії» у спокійній ситуації під час навчального процесу, діти згадають про неї, якщо потраплять у кризову ситуацію або захочуть допомогти другові, сусідові чи родичу.
За бажання дитина чи дорослий під час звернення можуть зберігати повну анонімність або ж навпаки — спілкуватися через скайп, дивлячись операторові в очі.
Катерина Левченко уточнила, що попередній номер 0-800-500-225 поки що працюватиме паралельно з новим. Першим можна скористатися не лише з мобільного, а й зі стаціонарного телефону.
Підготувала Міла Сергєєва

Напишіть відгук

Увійти за допомогою:

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>