У непередбачених ситуаціях у поліклініці слід звертатися до людей у білих халатах

71331673_2548243595240362_1330689260390449152_nДо редакції зателефонував читач, який розповів про приголомшливу ситуацію, що склалася недавно в поліклініці Володимир-Волинського ТМО. Інвалід, у якого ампутовані обидві ноги, здавав аналізи на другому поверсі поліклініки. На зворотному шляху не спрацював ліфт. Дружина, яка супроводжувала чоловіка, змушена була звести сходами візок, а чоловік спускався донизу на сідницях. На думку читача, цього не могли не бачити співробітники медичного закладу та відвідувачі. Проте допомоги жінці та її чоловіку ніхто не запропонував. Оскільки читач сам не був свідком ситуації, редакція не має права судити про те, як склалися обставини насправді. Проте вважаємо за потрібне поінформувати наших читачів щодо того, до кого в подібних випадках вони повинні звернутися. Надати інформацію ми попросили головного лікаря ТМО Олександра Клачука.
- У випадку непередбаченої ситуації відвідувач медичного закладу повинен звернутися до будь-якої особи, котра одягнена в білий халат. Якщо пацієнт вийшов з кабінету, може в разі необхідності знову звернутися до цього ж кабінету. Будь-які ситуації в медичному закладі регулює реєстраційне відділення в особі старшого реєстратора. Слід сказати, що кабінети на другому поверсі поліклініки підпорядковані КП “Володимир-Волинський центр первинної медичної допомоги”, але ліфти обслуговує лікарня, тому у разі зламу ліфта слід звертатися до реєстратури чи будь-якого медичного працівника.

Напишіть відгук

Увійти за допомогою:

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>