Квиток – як захист від недобросовісних перевізників та джерело наповнення бюджету

ОДПЫ1Відповідно до п.41 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.97 №176, пасажир повинен мати квиток на проїзд, квитанцію на перевезення багажу міжміськими маршрутами регулярних перевезень, які дійсні тільки на зазначених у них днях і рейсах автобуса.
«Квиток – це своєрідний договір між пасажиром та перевізником, за яким перевізник надає послуги пасажиру. І його потрібно вимагати у будь-якому виді громадського транспорту. Насправді, це обов’язок (водія) – видати цей договір – квиток пасажиру, щоб останній мав доказ, що скористався послугами цього транспортного підприємства», – пояснюють у Володимир-Волинській ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області.
Доволі великою проблемою нашого громадського автомобільного транспорту є відсутність обліку пасажирів, а відповідно і готівки.
Так, за словами деяких перевізників, вони працюють за збитковим тарифом. Але як можна говорити про збиток, коли кількість пасажирів, яких за один день перевозить будь-який маршрут, нікому не відома. Правильно, адже як їх порахуєш, коли навіть квитків ніхто не видає. Відтак немає правдивої інформації про дохід з кожного автобуса.
Одночасно податківці наголошують на доцільності громадського контролю за видачею квитків за проїзд, оскільки отриманий квиток є доказом, що Ваші кошти не пішли на фінансування тіньової економіки, а повернулись у вигляді податків до бюджету, адже саме від сумлінної сплати податків залежить благоустрій нашої держави.
Змінюйте свої звички та вимагайте квитки при оплаті за проїзд у громадському транспорті.
Ігор Пакулець, начальник Володимир-Волинської ОДПІ

Напишіть відгук

Увійти за допомогою:

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>